Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Raport 2020: Komunikacja sklepów internetowych

Raport 2020: Komunikacja sklepów internetowych

Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi wnioskami z naszego badania polskiego e-commerce. Sprawdziliśmy, w jaki sposób przebiega komunikacja sklepów internetowych z klientami, co jest najważniejsze w kontakcie ze sprzedającym oraz jak zadbać o lojalność kupujących.

Czytaj artykuł
Zrób to sam #06 – Baza kontaktów (poradnik wideo)

Zrób to sam #06 – Baza kontaktów (poradnik wideo)

Witamy w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam. W tej części dowiesz się jak tworzyć bazę kontaktów do wysyłek wiadomości z panelu SMSAPI.

Czytaj artykuł
Zrób to sam #05 – Wysyłka kampanii SMS z pliku (poradnik wideo)

Zrób to sam #05 – Wysyłka kampanii SMS z pliku (poradnik wideo)

Witamy w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam. W tym odcinku dowiesz się jak przeprowadzić wysyłkę z pliku.

Czytaj artykuł
Zrób to sam #04 – Szybka bramka SMS (poradnik wideo)

Zrób to sam #04 – Szybka bramka SMS (poradnik wideo)

Witaj w kolejnej części poradnika SMSAPI: Zrób to sam.  W tej części zobaczysz jak łatwe jest wysyłanie wiadomości z szybkiej bramki w panelu SMSAPI.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak wykorzystać dane i marketing automation w e-commerce?

Dobrze Ci radzę: Jak wykorzystać dane i marketing automation w e-commerce?

Wszystkie e-commersy generują dane o swoich użytkownikach oraz klientach, ale nie wszystkie potrafią z tych danych odpowiednio korzystać, by zwiększać sprzedaż. Czy w swoim biznesie używasz platformy do multichannel marketing automation, a jeśli tak – to czy wiesz, jak umiejętnie napędzać ją wiedzą uzyskaną z tych danych? Zanim zlecisz kolejną kosztowną kampanię w Internecie, przeczytaj […]

Czytaj artykuł
Prawne aspekty marketingu SMS

Prawne aspekty marketingu SMS

Coraz częściej otrzymuję od naszych klientów pytania dotyczące aspektów prawnych prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi marketingu SMS. Wynika to na pewno z profesjonalizacji działań marketerów, ale również z tego, że w ostatnim czasie byliśmy świadkami wielu zmian prawnych w tym zakresie.

Czytaj artykuł