Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Co to jest KPI? Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii SMS

Co to jest KPI? Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii SMS

Chcesz poznać efekty działań marketingowych i PR w kanale mobilnym? Poznaj KPI (key performance indicators), czyli kluczowe wskaźniki efektywności. Sprawdź, jak zmierzyć osiągnięcia kampanii SMS, co wykorzystać do pomiaru i analizy skuteczności.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: doceniaj multichannel marketing automation w e-commerce

Dobrze Ci radzę: doceniaj multichannel marketing automation w e-commerce

Na e-mailu marketing automation się nie kończy ⁠– inne kanały np. SMS, Facebook Ads, push również dają szansę na pozytywne efekty biznesowe i ponadprzeciętne wyniki.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: marketing SMS w afiliacji – poradnik od A do Z

Dobrze Ci radzę: marketing SMS w afiliacji – poradnik od A do Z

Zrobiłem dogłębny research na temat SMS marketingu w afiliacji. Porównałem wiele przypadków i przygotowałem artykuł o wadach i zaletach tego sposobu na zdobycie leadów. Dowiesz się z niego, w jaki sposób tworzyć bazę numerów, jaka jest optymalna częstotliwość i godzina wysyłania SMS-ów oraz znajdziesz parę przydatnych sztuczek na optymalizacje swojej kampanii.

Czytaj artykuł
Międzynarodowe wysyłki SMS za granicę (infografika)

Międzynarodowe wysyłki SMS za granicę (infografika)

Zastanawiasz się, jak wysłać SMS za granicę? Jesteś w dobrym miejscu, za pomocą SMSAPI możesz prowadzić komunikację SMS na cały świat. Aby rozwiać wszelkie wątpliwości stworzyliśmy nawet infografikę prezentującą wachlarz naszych możliwości. Sprawdź, jak działa wysyłanie SMS za granicę. Poznaj globalną bramkę SMS i zalety bezpośrednich umów z operatorami GSM.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak mierzyć satysfakcję klienta?

Dobrze Ci radzę: Jak mierzyć satysfakcję klienta?

Szczęśliwy klient to najlepszy ambasador marki. Czy wiesz, co sprawia, że chętnie wraca do Twoich produktów lub usług? Jakość? Cena? Dostępność? Na pewno tak. Ale to nie wszystko. Równie istotne jest długofalowe zadowolenie z relacji. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Satysfakcję klienta można mierzyć i nią zarządzać. W tym artykule opowiem Ci o pięciu metodach […]

Czytaj artykuł
SMS w e-commerce – automatyczna komunikacja z klientami sklepu

SMS w e-commerce – automatyczna komunikacja z klientami sklepu

E-commerce to coraz częściej mobile commerce. Przejście do mobilnego kanału sprzedaży oznacza również wprowadzenie komunikacji SMS w e-commerce.

Czytaj artykuł