Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
PartnerzyDobrze Ci radzę: kiedy warto zdecydować się na SaaS?
Kiedy chcemy wprowadzać do swojej firmy powiew świeżości w postaci automatyzacji jakiegoś konkretnego procesu, potrzebujemy najpierw zapoznać się z dostępnymi na rynku opcjami. W tym artykule przybliżę temat jednej klasy produktów – rozwiązań w modelu SaaS, starając się jednocześnie odpowiedzieć na pytanie – czy warto z nich korzystać?
Czytaj artykuł
Aktualności i raportyMarketingowe podsumowanie 2022 i trendy 2023
Jaki był 2022 w marketingu, e-commerce, SEO i obłsudze klienta? Co najbardziej wpłynęło na polski rynek digital? Jaki będzie nadchodzący 2023? Zapytaliśmy 6 specjalistek i specjalistów. Przeczytaj podsumowanie 2022 w SMSAPI!
Czytaj artykuł
Aktualności i raportyOd 5 lat SMSAPI to część LINK Mobility
SMSAPI obchodzi piątą rocznicę dołączenia do LINK Mobility. Przeczytaj podsumowanie ostatnich lat i sprawdź, jak zmieniliśmy się z polskiej lokalnej marki w jednego z liderów komunikacji SMS w Europie.
Czytaj artykuł
WiedzaCo to jest KPI? Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii SMS
Chcesz poznać efekty działań marketingowych i PR w kanale mobilnym? Poznaj KPI (key performance indicators), czyli kluczowe wskaźniki efektywności. Sprawdź, jak zmierzyć osiągnięcia kampanii SMS, co wykorzystać do pomiaru i analizy skuteczności.
Czytaj artykuł
PartnerzyDobrze Ci radzę: doceniaj multichannel marketing automation w e-commerce
Na e-mailu marketing automation się nie kończy – inne kanały np. SMS, Facebook Ads, push również dają szansę na pozytywne efekty biznesowe i ponadprzeciętne wyniki.
Czytaj artykuł
PartnerzyDobrze Ci radzę: marketing SMS w afiliacji – poradnik od A do Z
Zrobiłem dogłębny research na temat SMS marketingu w afiliacji. Porównałem wiele przypadków i przygotowałem artykuł o wadach i zaletach tego sposobu na zdobycie leadów. Dowiesz się z niego, w jaki sposób tworzyć bazę numerów, jaka jest optymalna częstotliwość i godzina wysyłania SMS-ów oraz znajdziesz parę przydatnych sztuczek na optymalizacje swojej kampanii.
Czytaj artykuł