Blog

Powiadomienia SMS w e-sklepach oraz m-kupony ze zniżkami wysyłane bezpośrednio na telefon komórkowy to zagadnienie bardzo dobrze znane zarówno w e-commerce, jak i w branży marketingowej. Tymczasem SMS-y mają jeszcze wiele innych zastosowań, dlatego też w kwietniowym wywiadzie przybliżamy jeden z nich. 

Czytaj więcej

Już po raz drugi w naszym cyklu wywiadów przybliżamy temat SMS-ów z perspektywy agencji interaktywnej. Z Aleksandrą Berezecką, dyrektor ds. projektów i marketingu w agencji Zjednoczenie.com, rozmawiamy o efektywnych kampaniach sprzedażowych z wykorzystaniem m.in. social mediów i krótkich wiadomości tekstowych. Pytamy także o wyzwania, jakie spotykają na swojej drodze agencje interaktywne, decydując się na wdrożenie kanału mobilnego w swoich projektach.

Czytaj więcej

W październiku obiecaliśmy powrót do cyklu wywiadów i tej obietnicy się trzymamy! Zapraszamy na listopadową rozmowę, w której po raz pierwszy od czerwca podejmujemy tematykę marketingową. Wspólnie z Grzegorzem Błażewiczem, założycielem i prezesem firmy Benhauer Marketing Technologies zastanawiamy się nad nowymi możliwościami, jakie powstają w obszarze marketingu. Rozmawiamy o prawdopodobnych kierunkach rozwoju kampanii mailingowych i SMS-owych oraz o sztuce tworzenia spersonalizowanego dialogu z klientem.

Czytaj więcej
walutomat logo

Październik na blogu SMSAPI witamy powrotem do naszego cyklu wywiadów. Rozmawialiśmy już o efektywnym wykorzystaniu SMS-ów w komunikacji, marketingu, kampaniach interaktywnych, a także w nietypowych projektach, takich jak ratujący życie GPS Life. Tym razem mamy przyjemność zadać kilka pytań Pawłowi Podlasińskiemu, Głównemu Informatykowi w Walutomat.pl, który opowiada o wykorzystaniu krótkich wiadomości tekstowych w celu zapewnienie bezpieczeństwa transakcji użytkownikom serwisu.

Czytaj więcej
GPS Life

Prowadząc wywiady na potrzeby naszego bloga, mieliśmy już przyjemność rozmawiać z przedstawicielami świata biznesu, dla których komunikacja mobilna jest niezastąpionym narzędziem pracy: ułatwia kontakt z konsumentami zainteresowanymi marką, zacieśnia współpracę pomiędzy pracownikami danej organizacji, a także służy jako wsparcie w kampaniach interaktywnych tworzonych na potrzeby klientów biznesowych. Tym razem jednak bierzemy pod lupę zastosowanie SMS-ów poza sferą działań marketingowych i PR. Krótkie wiadomości tekstowe odnajdują się bowiem wszędzie tam, gdzie niezbędna jest szybkość i niezawodność działania, a więc także wtedy, gdy stawką jest bezpieczeństwo i komfort życia ludzi chorych i niepełnosprawnych.

Czytaj więcej
Rafael Moucka (Positive Power)

Po majowej rozmowie z Maciejem Marchwickim, z-cą Dyrektora Sprzedaży Elektronicznej w sklepach internetowych Mix electronics, który opowiedział nam o korzyściach wynikających z uaktywnienia kanału mobilnego w branży e-commerce, przyszedł czas, aby przyjrzeć się SMS-om z perspektywy... interaktywnej! Nad skutecznością zastosowania krótkich wiadomości tekstowych w wielokanałowych kreacjach interaktywnych oraz możliwością łączenia świata on-line z rzeczywistością off-line, zastanawiamy się wspólnie z Rafaelem Moucka, Prezesem Zarządu Agencji Interaktywnej Positive Power.

Czytaj więcej