Case study i wywiady

Czy wiesz, że mamy ponad 7000 aktywnych klientów na całym Świecie? Poznaj kilku z nich i sprawdź, jak zarabiają na masowych wysyłkach SMS i innych rozwiązaniach komunikacji mobilnej.

SMS podczas konferencji marketingowych – rozmowa z Arkiem Widawskim

SMS podczas konferencji marketingowych – rozmowa z Arkiem Widawskim

O kolejnym już Kongresie Online Marketingu, pierwszych doświadczeniach z marketingiem SMS i kolejnych planach rozmawiamy z Arkadiuszem Widawskim redaktorem naczelnym Online Marketing Polska.

Czytaj artykuł
SMS od Sztabu WOŚP: By pomagać i wspierać innych…

SMS od Sztabu WOŚP: By pomagać i wspierać innych…

Jeśli czytaliście nasze wywiady w 2013 roku z pewnością już wiecie, jak ważne w efektywnych kampaniach SMS są własne bazy danych, jak z sukcesem łączyć krótką wiadomość tekstową z Facebookiem, budować za jej pomocą lojalność klientów lub komunikować się podczas branżowych eventów.

Czytaj artykuł
Wywołać oczekiwaną reakcję…

Wywołać oczekiwaną reakcję…

Budowanie lojalności i podtrzymywanie stałego kontaktu z klientami to zdaniem wielu marketingowców coraz trudniejsze wyzwanie. Wywiad z Magdaleną Wieczorem o programach lojalnościowych.

Czytaj artykuł
Wiadomość, która ratuje życie: SMS z Banku Krwi

Wiadomość, która ratuje życie: SMS z Banku Krwi

O zastosowaniu SMS-a poza biznesem do tej pory nie pisaliśmy dużo - o GPS Life, projekcie stworzonym z myślą o chorych na Alzheimera i krótkich wiadomościach tekstowych, które ratują zdrowie i życie.

Czytaj artykuł
Idealnie trafić do grupy docelowej – kampanie SMS w MŚP

Idealnie trafić do grupy docelowej – kampanie SMS w MŚP

Czy sektor małych i średnich przedsiębiorstw jest na polu SMS marketingu coraz bardziej aktywny i… skuteczny?

Czytaj artykuł
Komunikacja SMS w biznesie – case kampanii wielokanałowej

Komunikacja SMS w biznesie – case kampanii wielokanałowej

Komunikacja SMS w biznesie to nie tylko wysyłka kuponów dla uczestników programu lojalnościowego czy powiadomienia dla klientów e-sklepu. Po krótkie wiadomości tekstowe coraz częściej sięgają wiodące na rynku agencje reklamowe i marketingowe, tworząc nieszablonowe kampanie dla najbardziej wymagających klientów.

Czytaj artykuł