Blog
RCKIK SMSAPI

O zastosowaniu SMS-a poza biznesem do tej pory nie pisaliśmy dużo. Do nielicznych wyjątków  należała ubiegłoroczna rozmowa z Wiesławem Krzeczkowskim, twórcą projektu GPS Life  stworzonego z myślą o chorych na Alzheimera. Dzisiaj ponownie poruszamy temat krótkich  wiadomości tekstowych, które ratują zdrowie i życie.

Czytaj więcej

Komunikacja SMS w biznesie jeszcze do niedawna postrzegana była jako rozwiązanie dodatkowe i dostępne tylko dla nielicznych. M-kupony zniżkowe wysyłane były przede wszystkim przez znane marki, a SMS-owym systemem powiadomień o statusie zamówionego towaru dysponowały tylko największe e-sklepy. Tymczasem, sektor małych i średnich przedsiębiorstw jest na polu SMS marketingu coraz bardziej aktywny i… skuteczny.

Czytaj więcej

Na pewno miłe zaskoczenie spotkało ostatnio kibiców Ruchu Chorzów, do których przed jednym z głównych meczy sezonu zadzwonił kapitan drużyny – Marcin Malinowski znany jako "Malina". W kilku ciepłych słowach wyraził swoją radość z zakupionych przez kibiców karnetów i zaprosił na najbliższy mecz. To, jaka była reakcja kibiców na taki niespodziewany kontakt, widać między innymi na facebookowym Fan Page’u Ruchu:

Czytaj więcej
Michał Korba

Komunikacja SMS w biznesie to nie tylko wysyłka kuponów dla uczestników programu lojalnościowego czy powiadomienia dla klientów e-sklepu. Po krótkie wiadomości tekstowe coraz częściej sięgają wiodące na rynku agencje reklamowe i marketingowe, tworząc nieszablonowe kampanie dla najbardziej wymagających klientów.

Czytaj więcej

„Podziel się radością” to nazwa najnowszej kampanii marki Coca-Cola, w której wykorzystany został Short code (tzw. krótki numer). Cieszymy się, że globalne marki coraz częściej korzystają z niestandardowych działań marketingu SMS w Polsce, tym bardziej że to właśnie SMSAPI dostarczyło krótki numer oraz techniczne rozwiązanie wiadomości tekstowych w tej kampanii.

Czytaj więcej

Na temat wymiany informacji między koordynatorami spotkań branżowych a ich uczestnikami, rozmawiamy z Robertem Rachwałem, właścicielem firmy ClickMaster oraz pomysłodawcą i głównym organizatorem Mobile Trends Conference&Awards.

Czytaj więcej