Case study i wywiady

Czy wiesz, że mamy ponad 10 000 aktywnych klientów na całym świecie? Poznaj kilku z nich i sprawdź, jak zarabiają na masowych wysyłkach SMS i innych rozwiązaniach komunikacji mobilnej.

Klucz to szybkość reakcji – o SMS-ach w zarządzaniu kadrami i kontroli jakości

Klucz to szybkość reakcji – o SMS-ach w zarządzaniu kadrami i kontroli jakości

Zapraszamy do lektury wywiadu z Robertem Majerem, menedżerem ds. marketingu w Exact Systems. Tematem rozmowy jest nowoczesne podejście do zarządzania kadrami oraz kontroli jakości. Rozmawiamy o szybkości reagowania na pojawiające się kryzysy, rzetelności rozwiązań, a także o roli SMS-ów w wewnętrznej komunikacji firmy zatrudniającej ponad 5500 kontrolerów rozsianych po fabrykach i zakładach w całej Europie.

Czytaj artykuł
Ekspedycja Express – o ekstremalnym wypoczynku i niezawodnej komunikacji

Ekspedycja Express – o ekstremalnym wypoczynku i niezawodnej komunikacji

Wczasy! Część lubi all inclusive w pięciogwiazdkowym kurorcie z palemką, inni wolą dreszczyk emocji i element rywalizacji. W obu przypadkach niezbędna jest jednak komunikacja, czy to na linii rezydent – wczasowicz czy uczestnik wyścigu autostopowego a organizator. Dzisiaj rozmawiamy z Tomaszem Pietruszką — założycielem firmy Ekspedycja Express.

Czytaj artykuł
Angażujące konkursy SMS na przykładzie eventów Arkana Cosmetics

Angażujące konkursy SMS na przykładzie eventów Arkana Cosmetics

Jak wykorzystać odbiór SMS do budowania zaangażowania podczas eventów?

Czytaj artykuł
Marketing SMS według auto awa

Marketing SMS według auto awa

Sześć miesięcy, 6 wiadomości SMS. Bydgoska firma przewozowa auto awa pokazuje jak skutecznie prowadzić działania w kanale komunikacji SMS. Ich sekretem jest silna baza kontaktów i wyczucie potrzeb swoich klientów.

Czytaj artykuł
Jak działa marketing SMS w Gino Rossi?

Jak działa marketing SMS w Gino Rossi?

Co jest najważniejsze w marketingu SMS? Z pewnością należy pamiętać o odpowiednim przygotowaniu treści, dopasowaniu do grupy odbiorczej i poszanowaniu preferencji i prywatności klientów. Krótko mówiąc – stosować się do zasad content i permission marketingu. Komunikacja SMS stosowana przez firmę Gino Rossi udowadnia jak istotne jest prowadzenie konsekwentnych i przemyślanych działań marketingowych łączących kilka kanałów.

Czytaj artykuł
Ponad 1000 zgłoszeń w 10 minut, czyli Short Code w akcji

Ponad 1000 zgłoszeń w 10 minut, czyli Short Code w akcji

Wyobraź sobie, że masz kilka chwil w telewizji i musisz w tym czasie zachęcić widzów do zapisania się do darmowych testów aplikacji. Jak to zrobić? To proste wykorzystaj Short Code i dwukierunkową komunikację SMS. Tak jak zrobił to jeden z naszych klientów zaproszony do programu "Pytanie na śniadanie".

Czytaj artykuł