Blog
Ewa Hage

Z Ewą Hage, Project Managerem z  Laurens Coster rozmawiamy o wysyłce SMS, programach lojalnościowych i prognozach na przyszłość.

Czytaj więcej
WKS logo Śląska Wrocław

O wykorzystywaniu wiadomości VMS do komunikacji z kibicami drużyny piłkarskiej pisaliśmy już na naszym blogu (Masz wiadomość… od kapitana drużyny). Takie narzędzie doskonale sprawdza się w relacjach z grupami, z którymi łącza nas emocje, a tych jak wiemy na piłkarskiej murawie i stadionie nie brakuje.

Czytaj więcej
Arek Widawski - fot Piotr Szałański

O kolejnym już Kongresie Online Marketingu, pierwszych doświadczeniach z marketingiem SMS i kolejnych planach rozmawiamy z Arkadiuszem Widawskim redaktorem naczelnym Online Marketing Polska.

Czytaj więcej
zbieranie bazy numerów do wysyłki SMS przez Facebooka

Jakiś czas temu pisaliśmy o udanej komunikacji z kibicami klubu sportowego Ruch Chorzów, którą poprowadzono za pomocą SMS-ów i komunikatów głosowych.  Teraz podobne rozwiązania sprzyjające budowaniu relacji  między organizacjami sportowymi a związaną z nimi społecznością wybierają także mniejsze kluby. O tym, że także w ich przypadku jest to możliwe, i co najważniejsze – skuteczne,  możemy się przekonać chociażby na przykładzie klubu sportowego Stal Pleszew.

Czytaj więcej
wosp - sms w akcjach charytatywnych

Jeśli czytaliście nasze wywiady w 2013 roku z pewnością już wiecie, jak ważne w efektywnych kampaniach SMS są własne bazy danych, jak z sukcesem łączyć krótką wiadomość tekstową z Facebookiem,  budować za jej pomocą lojalność klientów lub komunikować się podczas branżowych eventów. Ten rok postanowiliśmy jednak zacząć bardziej nietypowo – od rozmowy z przedstawicielami  dwóch sztabów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którzy już od kilku lat aktywnie działają na rzecz potrzebujących.

Czytaj więcej
jackpot - komunikacja sms

Budowanie lojalności i podtrzymywanie stałego kontaktu z klientami to zdaniem wielu marketingowców coraz trudniejsze wyzwanie. Pomimo, że wiele marek posiada już VIP Cluby i programy lojalnościowe, tylko cześć z nich prowadzi działania pozwalające wyróżnić się na tle konkurencji, np. dzięki bezpośredniemu dotarciu do odbiorców za pomocą ich telefonów komórkowych.

Czytaj więcej