Wiedza

Praktyka i teoria w jednym miejscu – poznaj najnowsze trendy, zastosowania komunikacji i marketingu SMS oraz innych kanałów skutecznej komunikacji mobilnej dla firm.

Jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?

Jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?

Jak pisać, by zaciekawić, dostarczyć rozrywki lub edukować konsumenta, a w efekcie zyskać jego lojalność? Oto zasady content marketingu, które warto wykorzystać w komunikacji SMS.

Czytaj artykuł
Wiadomość do millenialsa – komunikacja SMS z młodym pokoleniem

Wiadomość do millenialsa – komunikacja SMS z młodym pokoleniem

Dzisiejsi 20-latkowie chcą być w stałym kontakcie z bliskimi i znajomymi, zależy im na szybkiej komunikacji tu i teraz. Najlepiej w oparciu o kulturę obrazkową. Te wszystkie możliwości daje im… stary, dobry SMS.

Czytaj artykuł
Linki w SMS + marketing cloud = dane!

Linki w SMS + marketing cloud = dane!

Jakie korzyści daje połączenie analityki internetowej z kampanią mobilną? O sprytnym (i praktycznym) wykorzystaniu danych w marketingu SMS opowiada Jan Biłyk, CEO w Laurens Coster.

Czytaj artykuł
Komunikacja SMS – przegląd zastosowań biznesowych

Komunikacja SMS – przegląd zastosowań biznesowych

Komunikacja SMS to obszerne pojęcie obejmujące zarówno miliony wiadomości przesyłanych codziennie przez zwykłych użytkowników telefonów komórkowych, automatyczne SMS ze sklepów i instytucji, masowe wysyłki SMS sprzedażowe czy też kody autoryzujące operacje bankowe.

Czytaj artykuł
RODO w marketingu SMS – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

RODO w marketingu SMS – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Od wprowadzenia nowego rozporządzenia minęło już kilkanaście miesięcy (o ile nie kilka lat). I choć materiałów ułatwiających wcielenie zasad w życie jest wiele, wciąż otrzymujemy pytania o RODO w marketingu SMS. W tym FAQ SMS RODO zebraliśmy najczęściej poruszane kwestie związane z wysyłaniem SMS-ów reklamowych: checkboxy zgodne z RODO i towarzyszące im zgody marketingowe. Zamieszczamy także wzór […]

Czytaj artykuł
Jak wykorzystać marketing masowy w promocji produktów szybko zbywalnych?

Jak wykorzystać marketing masowy w promocji produktów szybko zbywalnych?

W dobie chatbotów, sieci neuronowych i personalizacji komunikacji tradycyjne formaty reklamy mogą wydawać się przeżytkiem. A jednak, masowy marketing ma nadal swoją niszę. Poznaj zastosowania i narzędzia marketingu niezróżnicowanego w promocji codziennych produktów.

Czytaj artykuł