Wiedza

Praktyka i teoria w jednym miejscu – poznaj najnowsze trendy, zastosowania komunikacji i marketingu SMS oraz innych kanałów skutecznej komunikacji mobilnej dla firm.

Audyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?

Audyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?

Jak sprawdzić, czy kampania SMS przynosi oczekiwane rezultaty? Czy masz pewność, że korzystasz z najważniejszych funkcji bramki SMS i spełniasz wymogi prawne oraz zasady permission marketingu? Poznaj pięć wskazówek, które ułatwią pracę i uczynią Twoje wysyłki skuteczniejszymi.

Czytaj artykuł
Co to jest CPaaS? Communication Platform as a Service FAQ

Co to jest CPaaS? Communication Platform as a Service FAQ

Na czym polega komunikacja w modelu CPaaS? Przeczytaj FAQ o Communication Platform as a Service!

Czytaj artykuł
Jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?

Jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?

Jak pisać, by zaciekawić, dostarczyć rozrywki lub edukować konsumenta, a w efekcie zyskać jego lojalność? Oto zasady content marketingu, które warto wykorzystać w komunikacji SMS.

Czytaj artykuł
Wiadomość do millenialsa – komunikacja SMS z młodym pokoleniem

Wiadomość do millenialsa – komunikacja SMS z młodym pokoleniem

Dzisiejsi 20-latkowie chcą być w stałym kontakcie z bliskimi i znajomymi, zależy im na szybkiej komunikacji tu i teraz. Najlepiej w oparciu o kulturę obrazkową. Te wszystkie możliwości daje im… stary, dobry SMS.

Czytaj artykuł
Linki w SMS + marketing cloud = dane!

Linki w SMS + marketing cloud = dane!

Jakie korzyści daje połączenie analityki internetowej z kampanią mobilną? O sprytnym (i praktycznym) wykorzystaniu danych w marketingu SMS opowiada Jan Biłyk, CEO w Laurens Coster.

Czytaj artykuł
Komunikacja SMS – przegląd zastosowań biznesowych

Komunikacja SMS – przegląd zastosowań biznesowych

Komunikacja SMS to obszerne pojęcie obejmujące zarówno miliony wiadomości przesyłanych codziennie przez zwykłych użytkowników telefonów komórkowych, automatyczne SMS ze sklepów i instytucji, masowe wysyłki SMS sprzedażowe czy też kody autoryzujące operacje bankowe.

Czytaj artykuł