Wiedza
Praktyka i teoria w jednym miejscu – poznaj najnowsze trendy, zastosowania komunikacji i marketingu SMS oraz innych kanałów skutecznej komunikacji mobilnej dla firm.

Linki w SMS + marketing cloud = dane!
Jakie korzyści daje połączenie analityki internetowej z kampanią mobilną? O sprytnym (i praktycznym) wykorzystaniu danych w marketingu SMS opowiada Jan Biłyk, CEO w Laurens Coster.
Czytaj artykuł
Komunikacja SMS – przegląd zastosowań biznesowych
Komunikacja SMS to obszerne pojęcie obejmujące zarówno miliony wiadomości przesyłanych codziennie przez zwykłych użytkowników telefonów komórkowych, automatyczne SMS ze sklepów i instytucji, masowe wysyłki SMS sprzedażowe czy też kody autoryzujące operacje bankowe.
Czytaj artykuł
RODO w marketingu SMS – najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Od wprowadzenia nowego rozporządzenia minęło już kilkanaście miesięcy (o ile nie kilka lat). I choć materiałów ułatwiających wcielenie zasad w życie jest wiele, wciąż otrzymujemy pytania o RODO w marketingu SMS. W tym FAQ SMS RODO zebraliśmy najczęściej poruszane kwestie związane z wysyłaniem SMS-ów reklamowych: checkboxy zgodne z RODO i towarzyszące im zgody marketingowe. Zamieszczamy także wzór […]
Czytaj artykuł
Jak wykorzystać marketing masowy w promocji produktów szybko zbywalnych?
W dobie chatbotów, sieci neuronowych i personalizacji komunikacji tradycyjne formaty reklamy mogą wydawać się przeżytkiem. A jednak, masowy marketing ma nadal swoją niszę. Poznaj zastosowania i narzędzia marketingu niezróżnicowanego w promocji codziennych produktów.
Czytaj artykuł
Słownik online marketing – definicja skrótów i terminów dla biznesu
Wejście w temat promocji i marketingu przedsiębiorstwa w sieci może wydawać się skomplikowane, szczególnie jeżeli sięgasz po bardziej zaawansowane źródła. Przeszkodą mogą być wtedy terminy, skróty, czyli innymi słowy, marketingowy slang, który autorzy uważają za oczywisty i wszystkim znany. Poznaj definicje najważniejszych pojęć związanych z marketingiem internetowym dla średnich i małych firm.
Czytaj artykuł
Emoji i emotikony w biznesowej komunikacji SMS
Czy wiesz, że nawet systemowe wiadomości SMS możesz wzbogacić o popularne emotikony, a nawet graficzne emoji i nadal zachować profesjonalny ton? To ciekawy sposób na ubarwienie treści, nadanie komunikacji „ludzkiej” twarzy i wyróżnienie ważnych elementów. Zobacz, jak wykorzystać emotikony i emoji w biznesowej komunikacji SMS.
Czytaj artykuł