Blog

Krótka, konkretna i wartościowa treść? Gotowa! Wartość dodana dla odbiorcy? Jest! Personalizacja wiadomości? Zgadza się! A jednak, wysyłka SMS nie przynosi oczekiwanych rezultatów... Przyczyną może być błędne oszacowany czas wysyłki. Podpowiadam, jak wybrać odpowiedni dzień, godzinę i częstotliwość kampanii SMS.

Czytaj więcej
SMSAPI Jak łatwo zmierzyć NPS w Twojej firmie? Jakub Kluz

W jaki sposób szybko i rzetelnie zmierzyć satysfakcję klientów z usług i produktów marki? Aby odpowiedzieć na to pytanie wzieliśmy sprawy we własne ręcę i postanowiliśmy wykorzystać najbliższym nam kanał komunikacji - wiadomość tekstową. O tym, czym jest badanie NPS, w jaki sposób je przeprowadzić i jak zinterpretować wynik opowiada Jakub Kluz - Product Manager w SMSAPI.

Czytaj więcej

Decydując się na wykorzystywanie masowej wysyłki SMS masz możliwość ustalenia własnego pola nadawcy, czyli nazwy, która wyświetli się zamiast numeru telefonu. Na takie wiadomości nie można co prawda odpowiadać, ale unikalny identyfikator ma swoje zalety. Dowiedz się co to i jak wykorzystać własne nazwy nadawców SMS.

Czytaj więcej
10 Pytań do Łukasza Dera, Head of Procurement & Carrier Relations w SMSAPI

W tej odsłonie 10 Pytań do rozmawiamy z Łukaszem Dera, który w SMSAPI pełni funkcje Head of Procurement & Carrier Relations. Wywiad rozpoczynamy od przybliżenia zakresu obowiązków oraz specyfiki zadań, z jakimi mierzy się na co dzień. Z racji tego, że w SMSAPI jest od niemal samego początku, zapytamy o ewolucję firmy po wejściu w struktury LINK Mobility oraz o największe wyzwania do tej pory. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
SMSAPI Marketing SMS Poradnik Krok po Kroku

Wiadomość tekstowa stała się standardowym narzędziem komunikacji firm i instytucji z klientami. Marki wysyłają powiadomienia, wiadomości z ofertami oraz przekierowują obsługę klienta na ten właśnie kanał. Przeczytaj, jak uruchomić komunikację SMS i wysłać skuteczne wiadomości SMS-y do klientów!

Czytaj więcej
SMSAPI Hotel SMS KWHotel

Renomę w branży hotelarskiej zdobywa się dbałością o szczegóły, te małe rzeczy i gesty, które powodują, że pobyt staje się niezapomniany. Z jednej strony jest zapewnienie wszystkiego, co zagwarantowano w ofercie, z drugiej zrobienie dodatkowego kroku, który zadecyduje o pozytywnej opinii. Rozmawiamy z Szymonem Cyrzyk z KajWare, firmy tworzącej oprogramowanie KWHotel do zarządzania obiektami noclegowymi.

Czytaj więcej