Blog

Wczasy! Część lubi all inclusive w pięciogwiazdkowym kurorcie z palemką, inni wolą dreszczyk emocji i element rywalizacji. W obu przypadkach niezbędna jest jednak komunikacja, czy to na linii rezydent – wczasowicz czy uczestnik wyścigu autostopowego a organizator. Dzisiaj rozmawiamy z Tomaszem Pietruszką — założycielem firmy Ekspedycja Express.

Czytaj więcej
SMSAPI

Poznaj techniczne aspekty marketingu SMS zaczynając od definicji najważniejszych skrótów i terminów. Wyjaśniamy najpopularniejsze słownictwo związane z działaniem i pracą z systemem masowej wysyłki SMS. Przedstawiamy podstawowe teorie marketingu mobilnego.

Czytaj więcej
Jak zintegrować marketing SMS z moją platformą e-commerce?

Webowa wersja Panelu Klienta SMSAPI jest dobra na początek, jednak wraz z rozwojem Twojego biznesu będziesz chciał zautomatyzować proces masowej wysyłki SMS-ów. Komunikacja zintegrowana ze wszystimi platformami, z których korzysta marka to standard. Dlatego nasz moduł masowej wysyłki można łatwo połączyć z najpopularniejszymi serwisami wspierającymi e-handel. Zobacz krótki przegląd najczęściej wybieranych integracji SMSAPI.

Czytaj więcej
jak zwiększyć sprzedaż w sklepie

W trzeciej części naszego poradnika skupimy się na branży RTV i AGD, czyli rynku, na którym panuje ogromna konkurencja. Poza ceną, firmy bowiem prześcigają się także w dziedzinie obsługi klienta. Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego (lub e-commerce jest dla Ciebie kolejnym kanałem sprzedaży produktów), to wiesz jak ważne jest, aby Twój klient cały czas znał status swojego zamówienia.

Czytaj więcej
SMSAPI FAQ Techniczne

Prezentujemy najczęściej zadawane pytania dotyczące kwestii technicznych związanych z użytkowaniem Panelu Klienta SMSAPI. Odpowiedzi na nie udziela Rafał z naszego działu wsparcia technicznego.

Czytaj więcej
SMSAPI Porzucony Koszyk Powiadomienie SMS

Wydajesz pieniądze na pozyskanie leada, przesuwasz go w dół lejka sprzedażowego, utrzymujesz zaangażowanie. Jednak na sam koniec, tuż po dodaniu produktów do koszyka, Twój niedoszły klient zamyka kartę przeglądarki. Brzmi znajomo? Podpowiadamy, dlaczego warto wypróbować nowe narzędzia pomagające w dokończeniu transakcji.

Czytaj więcej