transport
Komunikacja SMS w branży motoryzacyjnej na przykładzie działań Bawaria Motors
Na temat możliwości, jakie stwarza otwarcie się na nowe kanały komunikacji oraz o tym, jak zmobilizować klienta do wizyty w salonie rozmawiamy z Ewą Łukasz-Załęcką, specjalistą ds. marketingu Bawaria Motors, autoryzowanego dealera marki BMW w Polsce.
Czytaj artykuł30 procent konwersji MMS-owej kampanii BMW
Kampania MMS koncernu BMW to z pewnością jeden z najbardziej spektakularnych przykładów wykorzystania marketingu mobilnego. Promocję zorganizowano na terenie Niemiec i dzięki precyzyjnie dobranej grupie docelowej, personalizacji treści oraz idealnemu umiejscowieniu w czasie kampanię zakończono z fenomenalnym rezultatem.
Czytaj artykułMarketing SMS według auto awa
Sześć miesięcy, 6 wiadomości SMS. Bydgoska firma przewozowa auto awa pokazuje jak skutecznie prowadzić działania w kanale komunikacji SMS. Ich sekretem jest silna baza kontaktów i wyczucie potrzeb swoich klientów.
Czytaj artykułMarketing SMS w Twojej branży – firmy przewozowe i transportowe
W trzynastej części zajmiemy się wykorzystaniem komunikacji SMS w branży transportowej. Całość — nietypowo dla naszego cyklu — będzie miała formę wywiadu z Patrykiem Sawickim Kierownikiem Działu Obsługi Klienta i Administratorem Sieci w PlusBus (dawniej Podlasie-EXPRESS). Przeczytaj, jak wykorzystać wiadomości SMS w firmach transportowych.
Czytaj artykuł