sport

Na styku sportu i IT – wywiad z Tomaszem Cybulskim z ProTrainUp

Na styku sportu i IT – wywiad z Tomaszem Cybulskim z ProTrainUp

Nowoczesne rozwiązania zagościły w sporcie na dobre. Nowinki technologiczne są obecne nie tylko na stadionach, w wyposażeniu i akcesoriach, ale także w kieszeniach trenerów i zawodników. O tych udogodnieniach rozmawiam ze współzałożycielem ProTrainUp – firmy, która wzięła szturmem polski rynek sportowego IT. Zapraszam do lektury wywiadu z Tomaszem Cybulskim!

Czytaj artykuł
5 sposobów jak zwiększyć ruch na stronie internetowej firmy

5 sposobów jak zwiększyć ruch na stronie internetowej firmy

Szukając nowych technik przyciągania klientów możesz łatwo popaść w utarte schematy. Poza standardowymi narzędziami (Display, Google Ads, Facebook, LinkedIn), zwróć też uwagę na proste rozwiązania, które przynoszą nieoczekiwane rezultaty. Wszystko, czego potrzebujesz to dobra baza odbiorców. Poznaj marketing SMS — skuteczną metodę wsparcia strony internetowej Twojej marki.

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – siłownie i kluby fitness (część VII)

Marketing SMS w Twojej branży – siłownie i kluby fitness (część VII)

Polski rynek siłowni i klubów fitness w ciągu kilku ostatnich lat zasadniczo zmienił swoje oblicze. Mało higieniczne i estetyczne miejsca zostały zastąpione przez eleganckie i czyste kluby z obszerną ofertą zajęć, opieką trenerów i dietetyków. W ten sposób otworzyły się na szersze grono klientów, a co za tym idzie zaczęły korzystać z szerokiego asortymentu narzędzi marketingowych, w tym […]

Czytaj artykuł
Bracia Paixão zapraszają na mecz za pomocą VMS

Bracia Paixão zapraszają na mecz za pomocą VMS

O wykorzystywaniu wiadomości VMS do komunikacji z kibicami drużyny piłkarskiej już pisaliśmy. Takie narzędzie doskonale sprawdza się w relacjach z grupami, z którymi łącza nas emocje, a tych jak wiemy na piłkarskiej murawie i stadionie nie brakuje. Zobacz, jak jeszcze można wykorzystać wiadomości głosowe.

Czytaj artykuł
SMS w marketingu sportowym. Jak prowadzić komunikację małego klubu sportowego z kibicami?

SMS w marketingu sportowym. Jak prowadzić komunikację małego klubu sportowego z kibicami?

Jakiś czas temu pisaliśmy o udanej komunikacji z kibicami klubu sportowego Ruch Chorzów, którą poprowadzono za pomocą SMS-ów i komunikatów głosowych.  Teraz podobne rozwiązania sprzyjające budowaniu relacji  między organizacjami sportowymi a związaną z nimi społecznością wybierają także mniejsze kluby. O tym, że także w ich przypadku jest to możliwe, i co najważniejsze – skuteczne,  możemy […]

Czytaj artykuł
Masz wiadomość… od kapitana drużyny – czyli VMS w marketingu sportowym

Masz wiadomość… od kapitana drużyny – czyli VMS w marketingu sportowym

Na pewno miłe zaskoczenie spotkało ostatnio kibiców Ruchu Chorzów, do których przed jednym z głównych meczy sezonu zadzwonił kapitan drużyny – Marcin Malinowski znany jako „Malina”. W kilku ciepłych słowach wyraził swoją radość z zakupionych przez kibiców karnetów i zaprosił na najbliższy mecz. To, jaka była reakcja kibiców na taki niespodziewany kontakt, widać między innymi […]

Czytaj artykuł