raport

Raport: Komunikacja sklepów internetowych – proces zakupowy w e-commerce

Raport: Komunikacja sklepów internetowych – proces zakupowy w e-commerce

Najnowszy raport SMSAPI i Shoper przedstawia polski rynek e-commerce z perspektywy właściciela sklepu oraz użytkownika robiącego zakupy online. Przeczytaj skrót z drugiego rozdziału, w którym skupiamy się na procesie zakupowym. Cały raport Komunikacja sklepów internetowych dostępny jest do pobrania za darmo.

Czytaj artykuł
Raport: Komunikacja sklepów internetowych – przyzwyczajenia zakupowe

Raport: Komunikacja sklepów internetowych – przyzwyczajenia zakupowe

Razem z Shoper zapraszamy do zapoznania się z nowym raportem Komunikacja sklepów internetowych. Podzieliliśmy go na dwa rozdziały, w pierwszym analizujemy przyzwyczajenia zakupowe klientów polskich e-commerców. Pobierz pełną wersję raportu Komunikacja sklepów internetowych.

Czytaj artykuł
Raport 2020: Komunikacja sklepów internetowych – we współpracy z Shoper

Raport 2020: Komunikacja sklepów internetowych – we współpracy z Shoper

Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi wnioskami z naszego badania polskiego e-commerce. Wraz z Shoper sprawdziliśmy, w jaki sposób przebiega komunikacja sklepów internetowych z klientami, co jest najważniejsze w kontakcie ze sprzedającym oraz jak zadbać o lojalność kupujących.

Czytaj artykuł
Polacy o komunikacji z urzędami i instytucjami publicznymi [Raport]

Polacy o komunikacji z urzędami i instytucjami publicznymi [Raport]

Jakiej komunikacji oczekują Polacy w kontaktach z urzędem? Dlaczego bezpośrednia komunikacja może rozwiązać niektóre z codziennych problemów polskich miast i wsi? Na te i inne pytania odpowiadamy w nowym raporcie opracowanym na podstawie badanie przeprowadzonego przez Biostat. Sprawdzamy też, czy, jak często i o czym chcielibyśmy być informowani za pomocą wiadomości tekstowych.

Czytaj artykuł
Jakiej komunikacji oczekują polscy konsumenci? Raport 2018

Jakiej komunikacji oczekują polscy konsumenci? Raport 2018

Czy polskie firmy mówią językiem, który odpowiada ich klientom? Co jest najważniejsze w kontaktach biznes-konsument? Jakie kanały komunikacji są najbardziej preferowane przez Polaków? Te i wiele innych pytań zadaliśmy w badaniu konsumenckim przeprowadzonym we współpracy z agencją badawczą BioStat Sp. z o.o. Pora na szybkie podsumowanie tego, o czym przeczytasz w 40-stronicowym raporcie SMSAPI za […]

Czytaj artykuł
Jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?

Jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?

Jak pisać, by zaciekawić, dostarczyć rozrywki lub edukować konsumenta, a w efekcie zyskać jego lojalność? Oto zasady content marketingu, które warto wykorzystać w komunikacji SMS.

Czytaj artykuł