raport
Raport 2022 – Komunikacja SMS w biznesie
Powiadomienia SMS czy może marketing mobilny – co jest najpopularniejszym zastosowaniem komunikacji SMS? Czy przy pomocy wiadomości tekstowych można wpływać na wizerunek marki? Pobierz darmowy raport Komunikacja SMS w biznesie 2022 i sprawdź, jak polskie firmy korzystają z masowych wysyłek SMS, aby budować wizerunek, obsługiwać klientów i wspierać sprzedaż.
Czytaj artykułJak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?
Jak pisać, by zaciekawić, dostarczyć rozrywki lub edukować konsumenta, a w efekcie zyskać jego lojalność? Oto zasady content marketingu, które warto wykorzystać w komunikacji SMS.
Czytaj artykułRaport: Komunikacja sklepów internetowych – proces zakupowy w e-commerce
Najnowszy raport SMSAPI przedstawia polski rynek e-commerce z perspektywy właściciela sklepu oraz użytkownika robiącego zakupy online. Przeczytaj skrót z drugiego rozdziału, w którym skupiamy się na procesie zakupowym. Cały raport Komunikacja sklepów internetowych dostępny jest do pobrania za darmo.
Czytaj artykułRaport: Komunikacja sklepów internetowych – przyzwyczajenia zakupowe
Zapraszamy do zapoznania się z nowym raportem Komunikacja sklepów internetowych. Podzieliliśmy go na dwa rozdziały, w pierwszym analizujemy przyzwyczajenia zakupowe klientów polskich e-commerców. Pobierz pełną wersję raportu Komunikacja sklepów internetowych.
Czytaj artykułRaport 2020: Komunikacja sklepów internetowych
Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi wnioskami z naszego badania polskiego e-commerce. Sprawdziliśmy, w jaki sposób przebiega komunikacja sklepów internetowych z klientami, co jest najważniejsze w kontakcie ze sprzedającym oraz jak zadbać o lojalność kupujących.
Czytaj artykułPolacy o komunikacji z urzędami i instytucjami publicznymi (raport)
Jakiej komunikacji oczekują Polacy w kontaktach z urzędem? Dlaczego bezpośrednia komunikacja może rozwiązać niektóre z codziennych problemów polskich miast i wsi? Na te i inne pytania odpowiadamy w nowym raporcie opracowanym na podstawie badanie przeprowadzonego przez Biostat. Sprawdzamy też, czy, jak często i o czym chcielibyśmy być informowani za pomocą wiadomości tekstowych.
Czytaj artykuł