SMSAPI UrządSMS Cover

Jakiej komunikacji oczekują Polacy w kontaktach z urzędem? Dlaczego bezpośrednia komunikacja może rozwiązać niektóre z codziennych problemów polskich miast i wsi? Na te i inne pytania odpowiadamy w nowym raporcie opracowanym na podstawie badanie przeprowadzonego przez Biostat. Sprawdzamy też, czy, jak często i o czym chcielibyśmy być informowani za pomocą wiadomości tekstowych.

Czytaj więcej
Raport 2018 Komunikacja Marki

Czy polskie firmy mówią językiem, który odpowiada ich klientom? Co jest najważniejsze w kontaktach biznes-konsument? Jakie kanały komunikacji są najbardziej preferowane przez Polaków? Te i wiele innych pytań zadaliśmy w badaniu konsumenckim przeprowadzonym we współpracy z agencją badawczą BioStat Sp. z o.o. Pora na szybkie podsumowanie tego, o czym przeczytasz w 40-stronicowym raporcie SMSAPI za 2018.

Czytaj więcej

W dobie wszechotaczającej technologii, komunikaty marketingowe docierają do odbiorcy z każdego zakątka, czy tego chce czy nie. Neonowy billboard, product placement podczas ulubionego klipu na YouTube czy zapętlone wideo przepełnione treścią - przeciętny Kowalski bombardowany jest setką tysięcy słów dziennie, choć w najlepszym przypadku jest w stanie zapamiętać jedynie 10% z nich.  

Czytaj więcej

Pod koniec 2016 zapytaliśmy reprezentantów 200 firm prowadzących biznesy stacjonarnie i online o to, jak wykorzystują SMS-y w codziennej komunikacji. Ankietę wypełniły podmioty z ponad 20 branż. Zebrane materiały pozwoliły opracować kompleksowy raport przedstawiający kondycję SMS-a w biznesie. Oto kluczowe wnioski!

Czytaj więcej

W poprzednim roku razem z IPSOS przygotowaliśmy badanie Trendy komunikacji mobilnej, którego wynikiem stał się kompleksowy raport diagnozujący kondyncję mobile w Polsce. Przygotowaliśmy infografikę, która przedstawia główne wnioski dotyczące komunikacji SMS i stanowi skoncentrowaną dawkę wiedzy o preferencjach otrzymywania informacji handlowych przez odbiorców w Polsce. 

Czytaj więcej

Era komunikacji mobilnej trwa i rozwija się dynamicznie, a smartfony stały się integralną częścią życia każdego Polaka. To niezaprzeczalny fakt, który muszą uświadomić sobie firmy i marketerzy, jeżeli chcą tworzyć efektywną komunikację z klientem.

Czytaj więcej