Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Co łączy e-maila z SMSem? E-book we współpracy z INIS

Co łączy e-maila z SMSem? E-book we współpracy z INIS

"Co łączy e-maila z SMSem? Jak wykorzystać je w skutecznej komunikacji?" - ebook we współpracy z Inis.

Czytaj artykuł
Jak pozyskać klienta za pomocą numeru Short code?

Jak pozyskać klienta za pomocą numeru Short code?

Zobacz, jak wykorzystać krótki numer odbiorczy SMS short code w celu zwiększenia ilości pozyskanych leadów lub do mierzenia skuteczności reklamy outdoorowej. Poznaj możliwości 4- i 5-cyfrowych numerów w budowaniu relacji z klientami oraz inne zastosowania dwukierunkowej komunikacji SMS.

Czytaj artykuł
Mamy Gazelę Biznesu!

Mamy Gazelę Biznesu!

Publikowany przez Puls Biznesu ranking Gazele Biznesu to lista najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. W tym roku ponownie znaleźliśmy się wśród laureatów, dzięki wzrostowi o 200% jaki zanotowaliśmy pomiędzy 2012-2015 rokiem.

Czytaj artykuł
Podsumowanie roku 2016 (animacja)

Podsumowanie roku 2016 (animacja)

W 2016 sięgnęliśmy dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Poznajcie największe sukcesy SMSAPI w minionym roku przedstawione w postaci animacji.

Czytaj artykuł
Trendy w komunikacji mobilnej (infografika)

Trendy w komunikacji mobilnej (infografika)

Przygotowaliśmy infografikę, która przedstawia główne wnioski dotyczące komunikacji SMS i stanowi skoncentrowaną dawkę wiedzy o preferencjach otrzymywania informacji handlowych przez odbiorców w Polsce.

Czytaj artykuł
Trendy w komunikacji mobilnej 2016 – raport SMSAPI we współpracy z IPSOS

Trendy w komunikacji mobilnej 2016 – raport SMSAPI we współpracy z IPSOS

Era komunikacji mobilnej trwa i rozwija się dynamicznie, a smartfony stały się integralną częścią życia każdego Polaka. To niezaprzeczalny fakt, który muszą uświadomić sobie firmy i marketerzy, jeżeli chcą tworzyć efektywną komunikację z klientem.

Czytaj artykuł