Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

6 przepisów na viralową treść wiadomości SMS
Każdy sprzedawca pragnąłby, aby konsumenci z własnej woli polecali jego produkty. Jest to możliwe między innymi dzięki narzędziom marketingu SMS. Warunkiem jest skonstruowanie takiej treści, by odbiorcy stwierdzili, że warto ją puścić dalej. Mechanizm forwardowania wiadomości tekstowych jest warty do wykorzystania. Podpowiadamy, jak zwiększyć szansę na viralowego SMS-a!
Czytaj artykuł
5 kroków do skutecznej promocji SMS, która nie zaszkodzi wizerunkowi marki
Dobrze przygotowana kampania SMS może przynieść Twojej marce wiele korzyści m.in. zwiększyć ruch na stronie, poprawić wizerunek, podnieść poziom obsługi klienta i ostatecznie sprzedaż. Pamiętaj jednak, że reklama w telefonie komórkowym – medium bardzo prywatnym – musi być umiejętnie skonstruowana, by przynosiła Ci profity, a nie etykietkę nachalnego sprzedawcy. Jak zatem przygotować skuteczną kampanię SMS?
Czytaj artykuł
Klucz to szybkość reakcji – o SMS-ach w zarządzaniu kadrami i kontroli jakości
Zapraszamy do lektury wywiadu z Robertem Majerem, menedżerem ds. marketingu w Exact Systems. Tematem rozmowy jest nowoczesne podejście do zarządzania kadrami oraz kontroli jakości. Rozmawiamy o szybkości reagowania na pojawiające się kryzysy, rzetelności rozwiązań, a także o roli SMS-ów w wewnętrznej komunikacji firmy zatrudniającej ponad 5500 kontrolerów rozsianych po fabrykach i zakładach w całej Europie.
Czytaj artykuł
LINK Conversations – nowy standard komunikacji w Polsce
LINK Conversations to kompletny interfejs konwersacyjny, który rewolucjonizuje komunikację na linii marka – klient. Przedstawiamy najważniejsze cechy i udogodnienia usługi oraz wyjaśniamy jej działanie.
Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – kredyty, pożyczki, windykacja
W kolejnej części poradnika przedstawiamy SMS-y jako narzędzie komunikacji w finansach. Artykuł dotyczy więc firm oferujących kredyty, pożyczki oraz działających w windykacji. Ponieważ jest to branża wymagająca dużego zaufania i bezpieczeństwa, komunikacja przeprowadzana za pomocą wiadomości SMS sprawdza się w nich znakomicie.
Czytaj artykuł
Konto SMSAPI i zarządzanie Panelem Klienta – najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Odpowiadamy na 25 najczęściej powtarzających się pytań zadawanych podczas rozmów z naszymi konsultantami Biura Obsługi Klienta. Poruszamy kwestie związane z obsługą i zarządzaniem Panelem Klienta, pierwszymi wysyłkami, umową i płatnościami. Na Wasze pytania odpowiada Katarzyna Pamuła – Customer Care Team Leader w SMSAPI.
Czytaj artykuł