Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
PartnerzyAudycja Partnerska SMSAPI: Paweł Chybicki z iCEA
SMSAPI i iCEA zacieśniają współpracę! Posłuchaj (lub przeczytaj) pierwszej Audycji Partnerskiej SMSAPI z Pawłem Chybickim – dyrektorem do spraw rozwoju iCEA i dowiedz się więcej na temat korzyści, jakie wynikają z połączenia działań marketingu SMS i SEO.
Czytaj artykuł
Aktualności i raportyAplikacja mobilna SMSAPI już dostępna na Google Play i App Store
Odświeżyliśmy naszą aplikację mobilną do obsługi wysyłek SMS! Nowa wersja jest już dostępna na Google Play oraz App Store. Aktualizacja, tak jak sama aplikacja, jest darmowa. Sprawdź, co zmieniliśmy i jak wykorzystasz nowe funkcje!
Czytaj artykuł
Aktualności i raporty#BackToBusiness, czyli SMS do klientów sklepu otwierającego się po zakazie
Zamierzasz w najbliższym czasie z powrotem otworzyć sklep lub lokal usługowy? Swobodny przepływ wiarygodnych informacji na temat funkcjonowania biznesu jest teraz ważniejszy niż kiedykolwiek. Twoi stali, potencjalni i przyszli klienci powinni wiedzieć, w jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo i zdrowie, nie tylko na terenie Twojego lokalu. W tym celu najlepiej wykorzystać sprawdzone metody bezpośredniej komunikacji.
Czytaj artykuł
Aktualności i raporty10 pytań do Wojciecha Kaczmarka, Dyrektora Zarządzającego
Związany z SMSAPI od 9 lat, Wojciech Kaczmarek zaczynał przygodę z marketingiem SMS od pozycji Business Development Managera. Od 2012 pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego marką SMSAPI. Rozmawiamy zarówno o początkach firmy, przyszłości marki, ale i o codziennych wyzwaniach.
Czytaj artykuł
SMSAPI od podstaw3 sposoby na komunikację SMS: API, Panel Klienta i aplikacja mobilna
Czy wiesz, że komunikację i marketing SMS można prowadzić wprost ze smartfonu lub tabletu?
Czytaj artykuł
Case study i wywiadyKomunikacja SMS w branży motoryzacyjnej na przykładzie działań Bawaria Motors
Na temat możliwości, jakie stwarza otwarcie się na nowe kanały komunikacji oraz o tym, jak zmobilizować klienta do wizyty w salonie rozmawiamy z Ewą Łukasz-Załęcką, specjalistą ds. marketingu Bawaria Motors, autoryzowanego dealera marki BMW w Polsce.
Czytaj artykuł