Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Czas się liczy! Jak wybrać odpowiedni moment na wysyłkę SMS?
Krótka, konkretna i wartościowa treść? Jest. Wartość dodana dla odbiorcy? Gotowe. Personalizacja wiadomości? Done! A wysyłka SMS nadal nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Przyczyną może być błędne oszacowanie czasu w realizacji kampanii. Podpowiadamy jak znaleźć odpowiedni dzień, godzinę i częstotliwość kampanii SMS.
Czytaj artykuł
10 pytań do Łukasza Dera, Head of Procurement & Carrier Relations
W tej odsłonie 10 Pytań do rozmawiamy z Łukaszem Dera, który w SMSAPI pełni funkcje Head of Procurement & Carrier Relations. Wywiad rozpoczynamy od przybliżenia zakresu obowiązków oraz specyfiki zadań, z jakimi mierzy się na co dzień. Z racji tego, że w SMSAPI jest od niemal samego początku, zapytamy o ewolucję firmy po wejściu w […]
Czytaj artykuł
Jak wysłać SMS z internetu? Poradnik dla firm
Wiadomość tekstowa stała się standardowym narzędziem komunikacji firm i instytucji z klientami. Marki wysyłają powiadomienia, wiadomości z ofertami oraz przekierowują obsługę klienta na ten właśnie kanał. Przeczytaj, jak uruchomić komunikację SMS i wysłać skuteczne wiadomości SMS-y do klientów!
Czytaj artykuł
30 procent konwersji MMS-owej kampanii BMW
Kampania MMS koncernu BMW to z pewnością jeden z najbardziej spektakularnych przykładów wykorzystania marketingu mobilnego. Promocję zorganizowano na terenie Niemiec i dzięki precyzyjnie dobranej grupie docelowej, personalizacji treści oraz idealnemu umiejscowieniu w czasie kampanię zakończono z fenomenalnym rezultatem.
Czytaj artykuł
Powiadomienia SMS w Magento
Poznaj powiadomienia SMS w Magento i dowiedz się, jak uruchomić system powiadomień SMS dla e-commerce.
Czytaj artykuł
Dlaczego hotele zaczęły wysyłać swoim gościom wiadomości SMS?
Renomę w branży hotelarskiej zdobywa się dbałością o szczegóły, te małe rzeczy i gesty, które powodują, że pobyt staje się niezapomniany. Z jednej strony jest zapewnienie wszystkiego, co zagwarantowano w ofercie, z drugiej zrobienie dodatkowego kroku, który zadecyduje o pozytywnej opinii. Rozmawiamy z Szymonem Cyrzyk z KajWare, firmy tworzącej oprogramowanie KWHotel do zarządzania obiektami noclegowymi.
Czytaj artykuł