Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

3 sposoby na komunikację SMS: API, Panel Klienta i aplikacja mobilna
Czy wiesz, że komunikację i marketing SMS można prowadzić wprost ze smartfonu lub tabletu?
Czytaj artykuł
Komunikacja SMS w branży motoryzacyjnej na przykładzie działań Bawaria Motors
Na temat możliwości, jakie stwarza otwarcie się na nowe kanały komunikacji oraz o tym, jak zmobilizować klienta do wizyty w salonie rozmawiamy z Ewą Łukasz-Załęcką, specjalistą ds. marketingu Bawaria Motors, autoryzowanego dealera marki BMW w Polsce.
Czytaj artykuł
Miliard SMS-ów, Gazela Biznesu, 80 mln przychodu – Podsumowanie 2019 w SMSAPI
Z dumą ogłaszamy, że zostaliśmy uhonorowani Gazelą Biznesu za 2019! To już piąty raz jak kapituła rankingu najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm doceniła starania zespołu SMSAPI. Przybliżamy zatem najważniejsze wydarzenia minionego roku, które zadecydowały o tym wyróżnieniu.
Czytaj artykuł
Na styku sportu i IT – wywiad z Tomaszem Cybulskim z ProTrainUp
Nowoczesne rozwiązania zagościły w sporcie na dobre. Nowinki technologiczne są obecne nie tylko na stadionach, w wyposażeniu i akcesoriach, ale także w kieszeniach trenerów i zawodników. O tych udogodnieniach rozmawiam ze współzałożycielem ProTrainUp – firmy, która wzięła szturmem polski rynek sportowego IT. Zapraszam do lektury wywiadu z Tomaszem Cybulskim!
Czytaj artykuł
Czas się liczy! Jak wybrać odpowiedni moment na wysyłkę SMS?
Krótka, konkretna i wartościowa treść? Jest. Wartość dodana dla odbiorcy? Gotowe. Personalizacja wiadomości? Done! A wysyłka SMS nadal nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Przyczyną może być błędne oszacowanie czasu w realizacji kampanii. Podpowiadamy jak znaleźć odpowiedni dzień, godzinę i częstotliwość kampanii SMS.
Czytaj artykuł
Zawiłości Lejka Sprzedaży – część 2 – Lojalizacja!
W poprzednim wpisie opisywaliśmy podstawowe warstwy klasycznego lejka. Jeśli nie wiesz, czym różni się lejek sprzedaży od lejka konwersji, koniecznie zapoznaj się częścią pierwszą. W części drugiej wychodzimy poza utarte ramy i przedstawiamy kolejne jego warstwy, które powinny być integralną częścią Twojej sprawnie działającej marketingowej maszynerii.
Czytaj artykuł