Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
PartnerzyAudycja Partnerska SMSAPI: Maciej Cebertowicz z Sky-Shop
W drugim odcinku Audycji Partnerskiej rozmawiamy z Maciejem Cebertowiczem – Managerem ds. Sprzedaży i Rozwoju Produktu w Sky-Shop. Posłuchaj krótkiego wywiadu, z którego dowiesz się, dlaczego sprzedaż online połączona z komunikacja SMS działa lepiej!
Czytaj artykuł
SMSAPI od podstawZrób to sam #07 – Budowanie własnej bazy odbiorców (poradnik wideo)
Witamy w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam. W tym odcinku poznasz narzędzia SMSAPI umożliwiające budowanie własnych baz odbiorców.
Czytaj artykuł
Aktualności i raporty10 pytań do Joanny Szponarskiej, Dyrektor Finansowej
O stresie, ryzyku i innych codziennych wyzwaniach stojących przed Dyrektorem Finansowym rozmawiamy z Joanną Szponarską. Przeczytaj o jej pracy, zespole finansowym i księgowym w SMSAPI oraz ścieżce kariery w nowym wywiadzie 10 Pytań.
Czytaj artykuł
Aktualności i raportyRaport: Komunikacja sklepów internetowych – proces zakupowy w e-commerce
Najnowszy raport SMSAPI przedstawia polski rynek e-commerce z perspektywy właściciela sklepu oraz użytkownika robiącego zakupy online. Przeczytaj skrót z drugiego rozdziału, w którym skupiamy się na procesie zakupowym. Cały raport Komunikacja sklepów internetowych dostępny jest do pobrania za darmo.
Czytaj artykuł
Aktualności i raportyRaport: Komunikacja sklepów internetowych – przyzwyczajenia zakupowe
Zapraszamy do zapoznania się z nowym raportem Komunikacja sklepów internetowych. Podzieliliśmy go na dwa rozdziały, w pierwszym analizujemy przyzwyczajenia zakupowe klientów polskich e-commerców. Pobierz pełną wersję raportu Komunikacja sklepów internetowych.
Czytaj artykuł
PartnerzyRaport 2020: Komunikacja sklepów internetowych
Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi wnioskami z naszego badania polskiego e-commerce. Sprawdziliśmy, w jaki sposób przebiega komunikacja sklepów internetowych z klientami, co jest najważniejsze w kontakcie ze sprzedającym oraz jak zadbać o lojalność kupujących.
Czytaj artykuł