Zagadnienia: partner

Program partnerski SMSAPI – jak zarabiać na współpracy?

27 kwietnia, 2021
Przeczytasz w 5 min. 46 sek.
Program partnerski SMSAPI

Czy wiesz, co Twoja firma może osiągnąć dzięki współpracy z SMSAPI? Poznaj nasz Program Partnerski, który obok korzyści biznesowych oferuje także różnorodne formy działań marketingowych. Zobacz, jak inne firmy zyskują na wspólnych publikacjach, nagraniach, audycjach, wydarzeniach i wystąpieniach online. Zapraszam do współpracy!

Marek Oczkowski Partnership Manager w SMSAPI
Marek Oczkowski
Partnership Manager

Słowem wstępu, nazywam się Marek Oczkowski, w SMSAPI pracuję ponad 3 lata. Zacząłem swoją przygodę na stanowisku: Key Account Managera, byłem po prostu: handlowcem. 😊 Od roku jednak podpisują mnie: Partnership Manager. Choć na co dzień stronię od przerzucania się stanowiskami i tytułami, to muszę przyznać, że przejście na nowe stanowisko było ogromnym bodźcem do rozwoju.

Razem z partnerami biznesowymi wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie, głównie do tego by dzielić się nią z klientami. Jeśli wiedza przekona klienta do skorzystania z naszych lub partnera usług, jak tu się nie cieszyć? Wydaje Ci się to interesujące? Chętnie porozmawiam na temat wspólnej promocji, integracji, webinarze czy też innych działań. Zapraszam też do połączenia na LinkedIn.

Przechodząc do rzeczy, poniżej znajdziesz kilka przykładów akcji zrealizowanych z partnerami SMSAPI. Lista nie jest zamknięta, moja głowa i głowy naszych partnerów są pełne nowych pomysłów, jak jeszcze moglibyśmy rozruszać polską branżę!

Program Partnerski

Przeczytaj więcej na temat Programu Partnerskiego SMSAPI. Poznaj nowe formy współpracy, sprawdź listę obecnych partnerów oraz korzyści dla klientów końcowych.
Poza wspólnymi akcjami promocyjnymi zachęcamy także do współpracy biznesowej!

Przyjaciele SMSAPI

Przyjaciele SMSAPI to wyjątkowa seria filmów, w których prezentujemy owoce współpracy z różnymi firmami i organizacjami. Wśród naszych Przyjaciół znajdziesz zarówno marki, urzędy czy nawet kanały sportowe. Wideo pozwala przybliżyć sylwetkę partnera, a także często w luźny i zabawny sposób pokazać zespół odpowiedzialny za sukces firmy.

To jeden z najbardziej praco- i czasochłonnych formatów, jednocześnie niezwykle sympatyczny w tworzeniu. Zresztą, zapraszam na YouTube, gdzie publikujemy nowe filmy z cyklu Przyjaciele SMSAPI.

Zobacz film nagrany z ekipą Infoshare

Audycja Partnerska SMSAPI

Organizowanie spotkań w cztery i więcej oczu stało się ostatnio utrudnione, dlatego idąc z duchem czasu, wystartowaliśmy z nową serią mini-podcastów (lub jeżeli wolisz shortcastów). Każdy odcinek Audycji Partnerskiej to krótka rozmowa z przedstawicielem innej firmy – partnera SMSAPI. To takie pigułki dla leniwych, ponieważ mówimy zarówno o przewagach danego rozwiązania, zaletach połączenia z komunikacją SMS oraz realnych korzyściach dla klientów.

Nowe odcinki pojawiają się w formie tekstowej na blogu oraz na naszych kanałach YouTube i SoundCloud.

Posłuchaj wywiadu z Piotrem Czynszem z ExpertSender

Dobrze Ci radzę

Cykl wpisów blogowych Dobrze Ci radzę to okazja na poszerzenie horyzontów i poznanie nowego spojrzenia na zdawałoby się znane tematy. Motywem przewodnim jest ogólnie pojęty marketing i komunikacja z konsumentem. Tym, co czyni serię wyjątkową jest dobór autorów.

Głos oddajemy bowiem polskim i zagranicznym specjalistom, praktykom marketingu i autorytetom w swojej branży. Co więcej, nie stawiamy ograniczeń, o ile chodzi o poruszane tematy, dlatego każdy ekspert może wsiąść na swojego konika. Celem jest z jednej strony edukacja, ale także pokazanie wszechstronności świata marketingu mobilnego.

Wszystkie wpisy z cyku Dobrze Ci radzę znajdziesz na polskim i zagranicznym blogu SMSAPI.

Przeczytaj artykuł Marcina Lewka z edrone

Wpisy blogowe

Poza bardzo wyspecjalizowanymi formatami, jak te powyżej, na naszym blogu .PL i .COM publikujemy również inne typy dłuższych i krótszych artykułów napisanych przez zaprzyjaźnione firmy. Znajdziesz tam zarówno wywiady, instrukcje, opisy integracji czy wpisy gościnne. Gorąco zapraszam zatem do współpracy polegającej na wymianie treściami i wzajemnej promocji.

Case Study

Case study to standardowy format, zapewne nie tak cool, jak powyżej przedstawione, jednak nadal niezwykle pożyteczny. Każdy artykuł to okazja na przedstawienie realnego problemu, procesu szukania rozwiązania oraz wniosków z tego wynikających. Twarde dane, obiektywne fakty i zero pitu-pitu.

Chcesz podzielić się z nami swoimi doświadczeniami odnośnie komunikacji SMS? Masz za sobą ciekawą kampanię SMS? Pisz, nasz dział marketingu łaknie nowych tematów!

Raporty i badania

Krokiem dalej, o ile chodzi o konkretność przekazu, są raporty. Co roku staramy się poddawać próbie polski rynek sprawdzając, jak firmy i instytucje wykorzystują narzędzia marketingu mobilnego, aby docierać do swoich klientów. Raporty służą zarówno nam i przedsiębiorstwom, ponieważ pokazują najnowsze trendy w komunikacji oraz wyznaczają kierunek zmian.

Raport Komunikacja sklepów internetowych SMSAPI Shoper e-commerce

W 2020 partnerem naszego raportu był Shoper. Zbadaliśmy, jak polskie sklepy internetowe podchodzą do relacji z klientami, w jaki sposób pandemia zmieniła przyzwyczajenia zakupowe oraz co wpływa na decyzje o zakupach. Efektem naszej pracy był raport Komunikacja sklepów internetowych.

Wszystkie raporty znajdziesz na stronie Raporty SMSAPI.

Wspólne wystąpienia, szkolenia i wydarzenia online

Konferencje, szkolenia i targi to wspaniała okazja, aby zdobywać wiedzę, spotykać inspirujących rozmówców oraz nawiązywać nowe relacje. Z racji ograniczeń, większość wydarzeń tego typu przeniosła się do sieci. My także prężnie działamy, organizując miesięcznie kilka wystąpień online. Bierzemy także aktywny udział w eventach naszych partnerów, oferując merytoryczny wkład oraz rzeczowe wsparcie w organizacji. Przy okazji, wszystkie wydarzenia, w których bierzemy udział szeroko promujemy.

Jeżeli nie możemy się spotkać na kawie, to może przynajmniej zobaczymy się na łączach? Podziel się swoim pomysłem na wspólny event, wystąpienie czy wywiad online.

Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie

Ostatnim naszym dużym wydarzeniem online było szkolenie Co lubią MiŚ-e. Podczas całego dnia zaprosiliśmy przedstawicieli 6 polskich firm z branży online: iCEA, Thulium, Fakturownia.pl, Shoper, DevaGroup i edrone. Szkolenie było przeznaczone dla właścicieli i pracowników małych i średnich przedsiębiorstw rozpoczynających swoje działania w sieci.

Szkolenie online Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie

Muszę przyznać, że efekty i odbiór wydarzenia przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! Zaangażowanie ponad 200 uczestników, ilość pytań i ocena wystąpień nie pozostawiła nam innej możliwości niż planowanie kolejnej edycji. Co najważniejsze, całość pieniędzy zebranych ze sprzedaży biletów (czyli ponad 6000 złotych) trafił na konto Hospicjum Miłosierdzia Bożego w Gliwicach. Jak tu nie czuć dumy?

Porozmawiajmy!

Widzisz Twoją firmę wśród partnerów SMSAPI, a może chcesz stworzyć razem angażujące treści? Zapraszam do rozmowy! 😊

Photo by Luis Villasmil on Unsplash