Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Biblioteka JavaScript: SMS API

Biblioteka JavaScript: SMS API

Poznaj bibliotekę Javascript. Wysyłanie SMS z JS jest prostsze niż Ci się wydaje. W tym poradniku programisty znajdziesz zarówno gotowe fragmenty kodu wraz z omówieniem, jak i wyjaśnienie błędów, na które możesz natrafić.

Czytaj artykuł
SMSAPI zdobywa certyfikat ISO 27001

SMSAPI zdobywa certyfikat ISO 27001

SMSAPI posiada certyfikat ISO 27001, który potwierdza nasze wysokie standardy bezpieczeństwa systemów, infrastruktury i danych.

Czytaj artykuł
Audycja Partnerska SMSAPI: Diana Drobniak z AtomStore

Audycja Partnerska SMSAPI: Diana Drobniak z AtomStore

Szósty odcinek Audycji Partnerskiej SMSAPI to rozmowa z Dianą Drobnika z AtomStore. Marketing manager tego SaaS-owego rozwiązania dla e-commerce opowiada o tym, jak wystrzelić swój internetowy biznes w kosmos. Przy okazji, rozbrajamy mit open source. Posłuchaj!

Czytaj artykuł
RODO w marketingu SMS – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

RODO w marketingu SMS – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Od wprowadzenia nowego rozporządzenia minęło już kilkanaście miesięcy (o ile nie kilka lat). I choć materiałów ułatwiających wcielenie zasad w życie jest wiele, wciąż otrzymujemy pytania o RODO w marketingu SMS. W tym FAQ SMS RODO zebraliśmy najczęściej poruszane kwestie związane z wysyłaniem SMS-ów reklamowych: checkboxy zgodne z RODO i towarzyszące im zgody marketingowe. Zamieszczamy także wzór […]

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Buduj wartościowy ruch i wyciskaj z niego jak najwięcej!

Dobrze Ci radzę: Buduj wartościowy ruch i wyciskaj z niego jak najwięcej!

Jeżeli rozpoczynasz sprzedaż internetową i masz już gotowe produkty oraz platformę, na której będziesz sprzedawać, to kolejną kwestią jest to — dla kogo te produkty będą najbardziej odpowiednie? Wybór grupy docelowej jest bardzo ważny w e-commerce. Możesz mieć dużo przypadkowego ruchu na stronie, który przyszedł do Ciebie, ponieważ zaciekawiły go komunikowane rabaty i promocje, ale […]

Czytaj artykuł
Jak wykorzystać marketing masowy w promocji produktów szybko zbywalnych?

Jak wykorzystać marketing masowy w promocji produktów szybko zbywalnych?

W dobie chatbotów, sieci neuronowych i personalizacji komunikacji tradycyjne formaty reklamy mogą wydawać się przeżytkiem. A jednak, masowy marketing ma nadal swoją niszę. Poznaj zastosowania i narzędzia marketingu niezróżnicowanego w promocji codziennych produktów.

Czytaj artykuł