Wywiady

Przeczytaj wywiady z pracownikami SMSAPI, firmami partnerskimi i innymi specjalistkami i specjalistami marketingu mobilnego.

10 pytań do Wojciecha Kaczmarka, Dyrektora Zarządzającego

10 pytań do Wojciecha Kaczmarka, Dyrektora Zarządzającego

Związany z SMSAPI od 9 lat, Wojciech Kaczmarek zaczynał przygodę z marketingiem SMS od pozycji Business Development Managera. Od 2012 pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego marką SMSAPI. Rozmawiamy zarówno o początkach firmy, przyszłości marki, ale i o codziennych wyzwaniach.

Czytaj artykuł
Komunikacja SMS w branży motoryzacyjnej na przykładzie działań Bawaria Motors

Komunikacja SMS w branży motoryzacyjnej na przykładzie działań Bawaria Motors

Na temat możliwości, jakie stwarza otwarcie się na nowe kanały komunikacji oraz o tym, jak zmobilizować klienta do wizyty w salonie rozmawiamy z Ewą Łukasz-Załęcką, specjalistą ds. marketingu Bawaria Motors, autoryzowanego dealera marki BMW w Polsce.

Czytaj artykuł
Na styku sportu i IT – wywiad z Tomaszem Cybulskim z ProTrainUp

Na styku sportu i IT – wywiad z Tomaszem Cybulskim z ProTrainUp

Nowoczesne rozwiązania zagościły w sporcie na dobre. Nowinki technologiczne są obecne nie tylko na stadionach, w wyposażeniu i akcesoriach, ale także w kieszeniach trenerów i zawodników. O tych udogodnieniach rozmawiam ze współzałożycielem ProTrainUp – firmy, która wzięła szturmem polski rynek sportowego IT. Zapraszam do lektury wywiadu z Tomaszem Cybulskim!

Czytaj artykuł
10 pytań do Łukasza Dera, Head of Procurement & Carrier Relations

10 pytań do Łukasza Dera, Head of Procurement & Carrier Relations

W tej odsłonie 10 Pytań do rozmawiamy z Łukaszem Dera, który w SMSAPI pełni funkcje Head of Procurement & Carrier Relations. Wywiad rozpoczynamy od przybliżenia zakresu obowiązków oraz specyfiki zadań, z jakimi mierzy się na co dzień. Z racji tego, że w SMSAPI jest od niemal samego początku, zapytamy o ewolucję firmy po wejściu w […]

Czytaj artykuł
Dlaczego hotele zaczęły wysyłać swoim gościom wiadomości SMS?

Dlaczego hotele zaczęły wysyłać swoim gościom wiadomości SMS?

Renomę w branży hotelarskiej zdobywa się dbałością o szczegóły, te małe rzeczy i gesty, które powodują, że pobyt staje się niezapomniany. Z jednej strony jest zapewnienie wszystkiego, co zagwarantowano w ofercie, z drugiej zrobienie dodatkowego kroku, który zadecyduje o pozytywnej opinii. Rozmawiamy z Szymonem Cyrzyk z KajWare, firmy tworzącej oprogramowanie KWHotel do zarządzania obiektami noclegowymi.

Czytaj artykuł
Nowe podejście do windykacji – rozmowa z Rafałem Gibczyńskim z Solven

Nowe podejście do windykacji – rozmowa z Rafałem Gibczyńskim z Solven

Jak prowadzić skuteczną komunikację w branży pożyczkowej? Do czego i jak wykorzystać wiadomości tekstowe w kontakcie z pożyczkobiorcą? Na te i inne pytania odpowiada Rafał Gibczyński – CEO firmy Solven Finance. Poruszamy kwestie techniczne masowych wysyłek SMS, personalizacja, jak i wizerunkowe. Dowiedz się jak działa nowoczesna komunikacja nastawiona na zadowolenie klienta i efekty sprzedażowe.

Czytaj artykuł