Wiedza

Praktyka i teoria w jednym miejscu – poznaj najnowsze trendy, zastosowania komunikacji i marketingu SMS oraz innych kanałów skutecznej komunikacji mobilnej dla firm.

Jak pozyskać klienta za pomocą numeru Short code?

Jak pozyskać klienta za pomocą numeru Short code?

Zobacz, jak wykorzystać krótki numer odbiorczy SMS short code w celu zwiększenia ilości pozyskanych leadów lub do mierzenia skuteczności reklamy outdoorowej. Poznaj możliwości 4- i 5-cyfrowych numerów w budowaniu relacji z klientami oraz inne zastosowania dwukierunkowej komunikacji SMS.

Czytaj artykuł
SMS zawsze dotrze do odbiorcy

SMS zawsze dotrze do odbiorcy

Rozmowa z współzałożycielami startupu wulu.pl Konradem Samulskim i Tomaszem Szulc o wykorzystaniu SMS w biznesie.

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – hotele, hostele, resorty

Marketing SMS w Twojej branży – hotele, hostele, resorty

Komunikacja hoteli, kurortów i ośrodków wypoczynkowych z klientami uległa zmianie. Telefon komórkowy stał się podstawowym narzędziem, za pomocą którego goście rezerwują, kontaktują się z obsługą i zarządzają swoimi planami wypoczynkowymi. Dlatego przedstawiamy kilka metod angażowania i wykorzystania SMS-ów w branży hotelarskiej.

Czytaj artykuł

Real Time Marketing (RTM) od podstaw

W sieci wszyscy działamy i reagujemy w czasie rzeczywistym. Wykorzystuje to Real Time Marketing, czyli komunikacja z klientami odwołująca do bieżących wydarzeń. Jeśli jeszcze nie znasz tego terminu – przeczytaj nasz tekst i poznaj podstawy RTM.

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – ubezpieczenia

Marketing SMS w Twojej branży – ubezpieczenia

Ta poradnika SMS w Twojej branży poświęcona jest wiadomościom SMS w branży ubezpieczeń. Przeczytaj i dowiedz się, w jaki sposób usprawnić działanie komunikacji w firmie. Poznaj praktyczne metody wykorzystania wiadomości tekstowych w branży ubezpieczeń.

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – akcje społeczne i charytatywne, organizacje pozarządowe

Marketing SMS w Twojej branży – akcje społeczne i charytatywne, organizacje pozarządowe

W kolejnej, ósmej już, części naszego cyklu poświęconemu wykorzystywaniu komunikacji SMS w różnych branżach, odejdziemy nieco od tematów stricte biznesowych. Tym razem skupimy się na wymianie informacji w organizacjach pozarządowych oraz podczas dużych akcji społecznych. W naszym poradniku przedstawimy rozwiązania ułatwiające organizację dużej imprezy oraz sposoby na wykorzystanie wiadomości SMS w fundacji non-profit.

Czytaj artykuł