Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Z SMS-em bezpiecznie jak w banku – autoryzacja SMS transakcji (wywiad)

Z SMS-em bezpiecznie jak w banku – autoryzacja SMS transakcji (wywiad)

Tym razem mamy przyjemność zadać kilka pytań Pawłowi Podlasińskiemu, Głównemu Informatykowi w Walutomat.pl, który opowiada o wykorzystaniu krótkich wiadomości tekstowych w celu zapewnienie bezpieczeństwa transakcji użytkownikom serwisu.

Czytaj artykuł
SMS w ochronie zdrowia – „Kiedy czas ma kluczowe znaczenie…”

SMS w ochronie zdrowia – „Kiedy czas ma kluczowe znaczenie…”

Tym razem bierzemy pod lupę zastosowanie SMS-ów poza sferą działań marketingowych i PR - gdy stawką jest bezpieczeństwo i komfort życia ludzi chorych i niepełnosprawnych.

Czytaj artykuł
„W poszukiwaniu złotego środka…” – Rafael Moucka o marketingu SMS

„W poszukiwaniu złotego środka…” – Rafael Moucka o marketingu SMS

Nad skutecznością zastosowania krótkich wiadomości tekstowych w wielokanałowych kreacjach interaktywnych oraz możliwością łączenia świata on-line z rzeczywistością off-line, zastanawiamy się wspólnie z Rafaelem Moucka, Prezesem Zarządu Agencji Interaktywnej Positive Power.

Czytaj artykuł
Komunikacja SMS w branży e-commerce: „Chcemy być bliżej naszych klientów”

Komunikacja SMS w branży e-commerce: „Chcemy być bliżej naszych klientów”

Z Maciejem Marchwickim, z-cą Dyrektora Sprzedaży Elektronicznej w sklepach internetowych Electroworld, Mix electronics, zadowolenie.pl i ElectroWorld, rozmawiamy o procesach komunikacji SMS-owej w branży e-commerce. Zapraszamy do lektury wywiadu.

Czytaj artykuł
SMS jako wsparcie komunikacji wewnętrznej – wywiad z COO GROUPON

SMS jako wsparcie komunikacji wewnętrznej – wywiad z COO GROUPON

Na temat możliwości zastosowania mobilnej komunikacji w strukturze firmy oraz wsparcia, jakie SMS stanowi dla innych kanałów informacyjnych rozmawiamy z Andrzejem Morawskim, COO & Co-founder Groupon Poland.

Czytaj artykuł
Powiadomienia SMS poprawiają jakość obsługi klienta w e-commerce (wywiad)

Powiadomienia SMS poprawiają jakość obsługi klienta w e-commerce (wywiad)

Na temat możliwości zastosowania powiadomień SMS, korzyści wynikających z uaktywnienia tego kanału komunikacji oraz budowania relacji z e-klientami rozmawiamy z Tomaszem Kozłowskim, wiceprezesem zarządu MixMedia. Zapraszamy do lektury wywiadu.

Czytaj artykuł