Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
„Numer telefonu jest ciągle najlepszym identyfikatorem” – rozmowa z Qpony.pl
O promocjach w branży retail, Qponach i SMS-ach w skutecznych akcjach sprzedażowych rozmawiamy z Krzysztofem Łuczakiem Dyrektorem ds. Finansowych z Qpony.pl
Czytaj artykuł
WiedzaMarketing SMS w Twojej branży – hotele, hostele, resorty
Komunikacja hoteli, kurortów i ośrodków wypoczynkowych z klientami uległa zmianie. Telefon komórkowy stał się podstawowym narzędziem, za pomocą którego goście rezerwują, kontaktują się z obsługą i zarządzają swoimi planami wypoczynkowymi. Dlatego przedstawiamy kilka metod angażowania i wykorzystania SMS-ów w branży hotelarskiej.
Czytaj artykuł
Case study i wywiadyMarketing SMS w Twojej branży – firmy przewozowe i transportowe
W trzynastej części zajmiemy się wykorzystaniem komunikacji SMS w branży transportowej. Całość — nietypowo dla naszego cyklu — będzie miała formę wywiadu z Patrykiem Sawickim Kierownikiem Działu Obsługi Klienta i Administratorem Sieci w PlusBus (dawniej Podlasie-EXPRESS). Przeczytaj, jak wykorzystać wiadomości SMS w firmach transportowych.
Czytaj artykuł
Aktualności i raportyMobile Silesia #5 o mobile 320 metrów pod ziemią (relacja)
Za nami 5 edycja Mobile Silesia – największej imprezy poświęconej technologiom mobilnym na Śląsku. Świetni goście, nietypowe, jak na konferencję, miejsce i wysoka frekwencja, dlatego cieszymy się, że smsapi.pl jest jej organizatorem i pomysłodawcą.
Czytaj artykuł
Aktualności i raportyPodsumowanie roku 2014 w SMSAPI (infografika)
Ubiegły rok był dla nas szczególnie udany. Od początku naszej historii odnotowaliśmy największy wzrost, zarówno w liczbie wysłanych SMS-ów, jak i obrotów firmy.
Czytaj artykułReal Time Marketing (RTM) od podstaw
W sieci wszyscy działamy i reagujemy w czasie rzeczywistym. Wykorzystuje to Real Time Marketing, czyli komunikacja z klientami odwołująca do bieżących wydarzeń. Jeśli jeszcze nie znasz tego terminu – przeczytaj nasz tekst i poznaj podstawy RTM.
Czytaj artykuł