Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

5 kroków do skutecznej promocji SMS, która nie zaszkodzi wizerunkowi marki

5 kroków do skutecznej promocji SMS, która nie zaszkodzi wizerunkowi marki

Dobrze przygotowana kampania SMS może przynieść Twojej marce wiele korzyści m.in. zwiększyć ruch na stronie, poprawić wizerunek, podnieść poziom obsługi klienta i ostatecznie sprzedaż. Pamiętaj jednak, że reklama w telefonie komórkowym – medium bardzo prywatnym – musi być umiejętnie skonstruowana, by przynosiła Ci profity, a nie etykietkę nachalnego sprzedawcy. Jak zatem przygotować skuteczną kampanię SMS?

Czytaj artykuł
Klucz to szybkość reakcji – o SMS-ach w zarządzaniu kadrami i kontroli jakości

Klucz to szybkość reakcji – o SMS-ach w zarządzaniu kadrami i kontroli jakości

Zapraszamy do lektury wywiadu z Robertem Majerem, menedżerem ds. marketingu w Exact Systems. Tematem rozmowy jest nowoczesne podejście do zarządzania kadrami oraz kontroli jakości. Rozmawiamy o szybkości reagowania na pojawiające się kryzysy, rzetelności rozwiązań, a także o roli SMS-ów w wewnętrznej komunikacji firmy zatrudniającej ponad 5500 kontrolerów rozsianych po fabrykach i zakładach w całej Europie.

Czytaj artykuł
LINK Conversations – nowy standard komunikacji w Polsce

LINK Conversations – nowy standard komunikacji w Polsce

LINK Conversations to kompletny interfejs konwersacyjny, który rewolucjonizuje komunikację na linii marka – klient. Przedstawiamy najważniejsze cechy i udogodnienia usługi oraz wyjaśniamy jej działanie.

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – kredyty, pożyczki, windykacja

Marketing SMS w Twojej branży – kredyty, pożyczki, windykacja

W kolejnej części poradnika przedstawiamy SMS-y jako narzędzie komunikacji w finansach. Artykuł dotyczy więc firm oferujących kredyty, pożyczki oraz działających w windykacji. Ponieważ jest to branża wymagająca dużego zaufania i bezpieczeństwa, komunikacja przeprowadzana za pomocą wiadomości SMS sprawdza się w nich znakomicie.

Czytaj artykuł
Konto SMSAPI i zarządzanie Panelem Klienta – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Konto SMSAPI i zarządzanie Panelem Klienta – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Odpowiadamy na 25 najczęściej powtarzających się pytań zadawanych podczas rozmów z naszymi konsultantami Biura Obsługi Klienta. Poruszamy kwestie związane z obsługą i zarządzaniem Panelem Klienta, pierwszymi wysyłkami, umową i płatnościami. Na Wasze pytania odpowiada Katarzyna Pamuła – Customer Care Team Leader w SMSAPI.

Czytaj artykuł
10 pytań do Samanty, HR Administration Specialist

10 pytań do Samanty, HR Administration Specialist

W tej odsłonie “10 pytań do…” rozmawiamy z Samantą Folwaczny zajmującą się w SMSAPI sprawami kadrowymi, rekrutacją i administracją. Nasza HR Administration Specialist opowiada o trudnych do zauważenia, aczkolwiek niezwykle istotnych codziennych zadaniach, które pozwalają sprawnie pracować reszcie zespołu. Podpowiada także jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i jak poradzić sobie z poprzedzającym ją stresem. 

Czytaj artykuł