Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

To jest Podcast Biznesowy – E-commerce od zera do Kuboty

To jest Podcast Biznesowy – E-commerce od zera do Kuboty

To jest Podcast Biznesowy, a to jest jego pierwszy odcinek! Rozmawiamy z co-founderką Kubota Joanną Kwiatkowską.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: kiedy warto zdecydować się na SaaS? 

Dobrze Ci radzę: kiedy warto zdecydować się na SaaS? 

Kiedy chcemy wprowadzać do swojej firmy powiew świeżości w postaci automatyzacji jakiegoś konkretnego procesu, potrzebujemy najpierw zapoznać się z dostępnymi na rynku opcjami. W tym artykule przybliżę temat jednej klasy produktów – rozwiązań w modelu SaaS, starając się jednocześnie odpowiedzieć na pytanie – czy warto z nich korzystać? 

Czytaj artykuł
Marketingowe podsumowanie 2022 i trendy 2023

Marketingowe podsumowanie 2022 i trendy 2023

Jaki był 2022 w marketingu, e-commerce, SEO i obłsudze klienta? Co najbardziej wpłynęło na polski rynek digital? Jaki będzie nadchodzący 2023? Zapytaliśmy 6 specjalistek i specjalistów. Przeczytaj podsumowanie 2022 w SMSAPI!

Czytaj artykuł
Od 5 lat SMSAPI to część LINK Mobility

Od 5 lat SMSAPI to część LINK Mobility

SMSAPI obchodzi piątą rocznicę dołączenia do LINK Mobility. Przeczytaj podsumowanie ostatnich lat i sprawdź, jak zmieniliśmy się z polskiej lokalnej marki w jednego z liderów komunikacji SMS w Europie.

Czytaj artykuł
Co to jest KPI? Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii SMS

Co to jest KPI? Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii SMS

Chcesz poznać efekty działań marketingowych i PR w kanale mobilnym? Poznaj KPI (key performance indicators), czyli kluczowe wskaźniki efektywności. Sprawdź, jak zmierzyć osiągnięcia kampanii SMS, co wykorzystać do pomiaru i analizy skuteczności.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: doceniaj multichannel marketing automation w e-commerce

Dobrze Ci radzę: doceniaj multichannel marketing automation w e-commerce

Na e-mailu marketing automation się nie kończy ⁠– inne kanały np. SMS, Facebook Ads, push również dają szansę na pozytywne efekty biznesowe i ponadprzeciętne wyniki.

Czytaj artykuł