RODO w marketingu SMS – najczęściej zadawane pytania [FAQ]

RODO w marketingu SMS – najczęściej zadawane pytania [FAQ]

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania w kontekście RODO w marketingu SMS i nie tylko.

Czytaj artykuł
Konto SMSAPI i zarządzanie Panelem Klienta – najczęściej zadawane pytania [FAQ]

Konto SMSAPI i zarządzanie Panelem Klienta – najczęściej zadawane pytania [FAQ]

Idąc za ciosem, po FAQ z Działem Wsparcia Technicznego publikujemy 25 odpowiedzi na najczęściej powtarzające się pytania zadawane podczas rozmowy z konsultantami Biura Obsługi Klienta. Poruszamy, więc kwestie wszystkie związane z obsługą i zarządzaniem Panelem Klienta, pierwszymi wysyłkami, umową i płatnościami. Na Wasze pytania odpowiada Katarzyna Pamuła – kierownik działu BOK w SMSAPI.

Czytaj artykuł
Problemy techniczne – najczęściej zadawane pytania [FAQ]

Problemy techniczne – najczęściej zadawane pytania [FAQ]

Natrafiłeś na problem, którego nie możesz rozwiązać samemu? Masz wątpliwości, co oznacza komunikat systemowy? Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań dotyczących kwestii technicznych. Odpowiedzi na nie udziela Rafał z naszego działu wsparcia technicznego.

Czytaj artykuł