SMSAPI BOK FAQ

Idąc za ciosem, po FAQ z Działem Wsparcia Technicznego publikujemy 25 odpowiedzi na najczęściej powtarzające się pytania zadawane podczas rozmowy z konsultantami Biura Obsługi Klienta. Poruszamy, więc kwestie wszystkie związane z obsługą i zarządzaniem Panelem Klienta, pierwszymi wysyłkami, umową i płatnościami. Na Wasze pytania odpowiada Katarzyna Pamuła - kierownik działu BOK w SMSAPI.

Czytaj więcej
SMSAPI FAQ Techniczne

Natrafiłeś na problem, którego nie możesz rozwiązać samemu? Masz wątpliwości, co oznacza komunikat systemowy? Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań dotyczących kwestii technicznych. Odpowiedzi na nie udziela Rafał z naszego działu wsparcia technicznego.

Czytaj więcej

Od wprowadzenia nowego rozporządzenia minęły już kilkanaście miesięcy (o ile nie kilka lat). I choć materiałów ułatwiających wcielenie zasad w życie jest wiele, wciąż otrzymujemy pytania o RODO w kontekście marketingu SMS. W tym FAQ RODO zebraliśmy i odpowiedzieliśmy więc na najczęściej poruszane kwestie.

Czytaj więcej