SMSAPI Dobrze Ci Radze edrone Marcin Lewek

Osoby o zachowawczym podejściu do rzeczywistości mogą stwierdzić, że skoro e-commerce jeszcze w 2019 stanowił nieco ponad szóstą część wartości całego rynku sprzedaży detalicznej, to wraz z całkowitym odmrożeniem sprzedaży offline należy spodziewać się łatwego i szybkiego powrotu stałego strumienia przychodów. Patrząc z perspektywy społeczeństwa uwięzionego na ponad 2,5 miesiąca wśród czterech ścian, wydaje się to słuszny tok rozumowania. Nic prostszego niż po prostu otworzyć drzwi sklepów stacjonarnego i cieszyć się całym dobrodziejstwem inwentarza...

Czytaj więcej

Z roku na rok coraz więcej polskich internautów kupuje w sieci - wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius. Całodobowa dostępność e-sklepów, wygoda czy niższe ceny od tych w sklepach stacjonarnych to tylko kilka z przyczyn, z których Polacy pokochali zakupy online. Z kolei osoby z branży e-commerce starają się coraz bardziej profesjonalnie podchodzić do promocji i obsługi sklepów internetowych. Kolejna szansa na zwiększenie swojej wiedzy nadchodzi wielkimi krokami. Już niebawem kolejna edycja Tour de e-commerce!

Czytaj więcej

Klient czasem sam chce zostawić nam swoje dane. Zazwyczaj wtedy, gdy otrzymuje w zamian coś wartościowego. Możliwości na zainteresowanie klienta jest wiele: kupon rabatowy, darmowy poradnik czy jakościowy content, do którego można uzyskać dostęp poprzez zapisanie się na newsletter. Doskonałym źródłem tego typu leadów jest format stworzony przez Facebooka - Lead Ads. Jego mechanika rodzi ograniczenia, które jednak pokonujemy razem z Fasttony.es.

Czytaj więcej

Zdarza się, że dostęp do Panelu Klienta lub API jest utrudniony, ale trzeba pilnie rozesłać wiadomości do klientów. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi funkcja naszego serwisu Mail2SMS. Dowiedz się jak szybko wysłać SMS z dowolnej skrzynki e-mail.

Czytaj więcej

Znacie już nasze nowe narzędzie wspierające efektywność działań e-mail marketingowych E-mail Booster? Niedawno temu pisaliśmy o nim szerzej, a teraz przedstawiamy krótką animację wyjaśniającą jego główne założenia.

Czytaj więcej

Powiadomienia Push wysyłane z poziomu aplikacji mobilnych mają „popychać”, zachęcać do interakcji, a zarazem informować (ang. to push – pchać, popychać). Powiadomienia Push mogą wspierać kampanię SMS lub działać rozłącznie. Co to powiadomienia Push?

Czytaj więcej