SMSAPI Dobrze Ci Radze edrone Marcin Lewek

Osoby o zachowawczym podejściu do rzeczywistości mogą stwierdzić, że skoro e-commerce jeszcze w 2019 stanowił nieco ponad szóstą część wartości całego rynku sprzedaży detalicznej, to wraz z całkowitym odmrożeniem sprzedaży offline należy spodziewać się łatwego i szybkiego powrotu stałego strumienia przychodów. Patrząc z perspektywy społeczeństwa uwięzionego na ponad 2,5 miesiąca wśród czterech ścian, wydaje się to słuszny tok rozumowania. Nic prostszego niż po prostu otworzyć drzwi sklepów stacjonarnego i cieszyć się całym dobrodziejstwem inwentarza...

Czytaj więcej
SMSAPI edrone Lejek Sprzedaży

W poprzednim wpisie opisywaliśmy podstawowe warstwy klasycznego lejka. Jeśli nie wiesz, czym różni się lejek sprzedaży od lejka konwersji, koniecznie zapoznaj się częścią pierwszą. W części drugiej wychodzimy poza utarte ramy i przedstawiamy kolejne jego warstwy, które powinny być integralną częścią Twojej sprawnie działającej marketingowej maszynerii.

Czytaj więcej
SMSAPI Porzucony Koszyk Powiadomienie SMS

Wydajesz pieniądze na pozyskanie leada, przesuwasz go w dół lejka sprzedażowego, utrzymujesz zaangażowanie. Jednak na sam koniec, tuż po dodaniu produktów do koszyka, Twój niedoszły klient zamyka kartę przeglądarki. Brzmi znajomo? Podpowiadamy, dlaczego warto wypróbować nowe narzędzia pomagające w dokończeniu transakcji.

Czytaj więcej