edrone
Audycja Partnerska SMSAPI: Kamil Niedziewicz z edrone
O przyszłości e-commerce, o inteligentnych rekomendacjach w sklepach internetowych – rozmawiam z Kamilem Niedziewiczem z edrone. Posłuchaj (lub przeczytaj) kolejnego odcinka Audycji Partnerskiej SMSAPI. Na zakończenie, prezent dla słuchaczy!
Czytaj artykułDobrze Ci radzę: O co chodzi z Voice Commerce?
Czym jest Voice Commerce i dlaczego powinieneś zainteresować się tym trendem? Większość osób odpowie prawdopodobnie, że to zakupy robione za pomocą wirtualnych asystentów – takich jak na przykład Alexa. To oczywiście prawda, ale jest to bardzo powierzchowne wyjaśnienie. I nie chodzi o to, że takie zakupy można zrealizować także za pomocą Asystenta Google. Voice Commerce […]
Czytaj artykułCo lubią MiŚ-e? Czyli szkolenie online z promocji firmy w internecie
Promocja marki w internecie może przytłaczać zakresem działań oraz ilości niezbędnej specjalistycznej wiedzy. Dlatego, wraz 6 partnerami z branży, zapraszamy na szkolenie online, podczas którego przedstawimy, jak wykorzystywać narzędzia marketingu, obsługi klienta i e-commerce, tak aby zwiększać obroty firmy. Co lubią MiŚ-e? odbędzie się 22 kwietnia. Event przeznaczony jest dla Małych i Średnich firm oraz […]
Czytaj artykułDobrze Ci radzę: Proste rozwiązania skomplikowanych problemów
Osoby o zachowawczym podejściu do rzeczywistości mogą stwierdzić, że skoro e-commerce jeszcze w 2019 stanowił nieco ponad szóstą część wartości całego rynku sprzedaży detalicznej, to wraz z całkowitym odmrożeniem sprzedaży offline należy spodziewać się łatwego i szybkiego powrotu stałego strumienia przychodów. Patrząc z perspektywy społeczeństwa uwięzionego na ponad 2,5 miesiąca wśród czterech ścian, wydaje się […]
Czytaj artykułZawiłości Lejka Sprzedaży – część 2 – Lojalizacja!
W poprzednim wpisie opisywaliśmy podstawowe warstwy klasycznego lejka. Jeśli nie wiesz, czym różni się lejek sprzedaży od lejka konwersji, koniecznie zapoznaj się częścią pierwszą. W części drugiej wychodzimy poza utarte ramy i przedstawiamy kolejne jego warstwy, które powinny być integralną częścią Twojej sprawnie działającej marketingowej maszynerii.
Czytaj artykułJak sprzedać porzucony koszyk w sklepie internetowym lub aplikacji?
Wydajesz pieniądze na pozyskanie leada, przesuwasz go w dół lejka sprzedażowego, utrzymujesz zaangażowanie. Jednak na sam koniec, tuż po dodaniu produktów do koszyka, Twój niedoszły klient zamyka kartę przeglądarki. Brzmi znajomo? Podpowiadamy, dlaczego warto wypróbować nowe narzędzia pomagające w dokończeniu transakcji.
Czytaj artykuł