SMS API
SMS API od podstaw: od programistów, dla programistów. Sprawdź gotowe biblioteki, przykłady kodu, samodzielnie rozwiąż problemy i poznaj bardziej zaawansowane narzędzia!
Biblioteka PHP: SMS API
Jak wysłać SMS z PHP? Poznaj nasze API SMS do wysyłki wiadomości.
Czytaj artykułAPI SMSAPI od podstaw – odbieranie SMS online #02
W poprzednim artykule z serii „API SMSAPI od podstaw” opisałem metodę, jaką można wykorzystać, aby wysłać SMS online przez Panel Klienta SMSAPI. W tym artykule chciałbym poruszyć temat odwrotny: jak za pomocą systemu informatycznego odebrać SMS wysłany przez klienta?
Czytaj artykułAPI SMSAPI od podstaw – poradnik programisty #01
Zaczynasz pracę z API SMSAPI? Przeczytaj pierwszą część poradnika programisty i przejdź przez pięć kroków do pierwszej wysyłki SMS po API.
Czytaj artykuł10 pytań do Jakuba Kluza, Product & Frontend Managera
Product & Frontend Manager powinien posiadać obycie techniczne, umiejętność poprawnego osądu sytuacji i potrzeb, ale przede wszystkim rzeczowej rozmowy. Jakub Kluz tłumaczy, dlaczego właśnie dialog to podstawowe narzędzie jego codziennej pracy. Skupiamy się zatem na sposobach znajdywania kompromisów i wypracowywaniu wspólnej drogi, którą ma podążać platforma SMSAPI. Zapraszamy na wywiad 10 Pytań do Jakuba Kluza!
Czytaj artykułJak zintegrować marketing SMS z platformą e-commerce?
Webowa wersja Panelu Klienta SMSAPI jest dobra na początek, jednak wraz z rozwojem Twojego biznesu będziesz chciał zautomatyzować proces masowej wysyłki SMS-ów. Komunikacja zintegrowana ze wszystimi platformami, z których korzysta marka to standard. Dlatego nasz moduł masowej wysyłki można łatwo połączyć z najpopularniejszymi serwisami wspierającymi e-handel. Zobacz krótki przegląd najczęściej wybieranych integracji SMSAPI.
Czytaj artykułCzym się różni WhatsApp Business od WhatsApp Business API?
Choć WhatsApp umożliwia markom działanie w swoim środowisku od dwóch lat, wiele firm nadal nie rozróżnia aplikacji WhatsApp Business od rozwiązania WhatsApp Business API. Eksperci SMSAPI tłumaczą różnicę między narzędziami i podpowiadają jak najlepiej je wykorzystać do promocji i komunikacji.
Czytaj artykuł