Zaczynasz pracę z API SMSAPI? Przeczytaj pierwszą część poradnika programisty i przejdź przez pięć kroków do pierwszej wysyłki SMS po API. Całość tłumaczy nasz Product Manager – Jakub Kluz.

Czytaj więcej
Jak zintegrować marketing SMS z moją platformą e-commerce?

Webowa wersja Panelu Klienta SMSAPI jest dobra na początek, jednak wraz z rozwojem Twojego biznesu będziesz chciał zautomatyzować proces masowej wysyłki SMS-ów. Komunikacja zintegrowana ze wszystimi platformami, z których korzysta marka to standard. Dlatego nasz moduł masowej wysyłki można łatwo połączyć z najpopularniejszymi serwisami wspierającymi e-handel. Zobacz krótki przegląd najczęściej wybieranych integracji SMSAPI.

Czytaj więcej

Poznaj rozwiązanie WhatsApp Business API, które pozwoli Ci rozszerzyć i ulepszyć komunikację firmy o kanał WhatsApp. Przeczytaj, jak rozmawiać ze swoimi klientami przy pomocy jednego z najbardziej popularnych komunikatorów na Świecie.

Czytaj więcej

Komunikacja SMS dla firm jest często utożsamiania z jednokierunkowym przekazem na linii firma – klient. Nic bardziej mylnego, przecież wiadomości tekstowe są stworzone do rozmów, także tych biznesowych! Poznaj numery Short code i Long code, które pozwalają prowadzić dialog z konsumentem, automatyzować obsługę klienta oraz dużo, dużo więcej.

Czytaj więcej
SMSAPI Jak dbac o bezpieczenstwo konta klienta w SMSAPI

Kwestie bezpieczeństwa są w SMSAPI traktowane niezwykle poważnie. Na kontach naszych użytkowników przechowywane są przecież poufne informacje dotyczące klientów firm. Zachowanie podstawowych zasad związanych z ochroną danych logowania może uchronić przed większością nadużyć. Dlatego, postanowiliśmy zebrać i zaprezentować rozwiązania oferowane przez system SMSAPI, które pomogą Ci w zabezpieczeniu konta, nawet w sytuacji wycieku hasła. Poznaj weryfikację dwuskładnikową, bezpieczne szyfrowanie, tokeny i listowanie adresów IP.

Czytaj więcej
SMSAPI API Aplikacja Panel SMS Marketing A2P

Niedawna premiera odświeżonej aplikacji mobilnej SMSAPI jest dobrą okazją na przybliżenie wszystkich sposobów dostępu do naszych usług. Od stycznia 2020, komunikację i marketing SMS można bowiem prowadzić wprost ze smartfonu lub tabletu! O nowej aplikacji mobilnej, API i Panelu Klienta rozmawiamy z naszymi specjalistami z działów produktowego i wsparcia klienta.

Czytaj więcej