Thulium

Szkolenie Co lubią MiŚ-e? Obsługa klienta? A na co to komu? z Thulium

Szkolenie Co lubią MiŚ-e? Obsługa klienta? A na co to komu? z Thulium

Zobacz i posłuchaj prezentacji Łukasza Hardka z Thulium na temat mądrego podejścia do komunikacji z konsumentem. Dowiedz się, jak pandemia wpłynęła na kontakt z klientami, co oznacza przejście biznesu do sieci z perspektywy biura obsługi klienta.

Czytaj artykuł
Thulium integracja – powiadomienia SMS w obsłudze klienta

Thulium integracja – powiadomienia SMS w obsłudze klienta

Poznaj integrację Thulium z SMSAPI! Dzięki połączeniu systemu zarządzania kontaktem z klientami i masową wysyłką SMS firma zyskuje nowy, niezawodny kanał komunikacji. A jak wiadomo, rzeczowa i szybka obsługa klienta w wielu przypadkach decyduje o całokształcie relacji z firmą. Zobacz, jak krok po kroku uruchomić automatyczne powiadomienia SMS w Thulium.

Czytaj artykuł
Co lubią MiŚ-e? Czyli szkolenie online z promocji firmy w internecie

Co lubią MiŚ-e? Czyli szkolenie online z promocji firmy w internecie

Promocja marki w internecie może przytłaczać zakresem działań oraz ilości niezbędnej specjalistycznej wiedzy. Dlatego, wraz 6 partnerami z branży, zapraszamy na szkolenie online, podczas którego przedstawimy, jak wykorzystywać narzędzia marketingu, obsługi klienta i e-commerce, tak aby zwiększać obroty firmy. Co lubią MiŚ-e? odbędzie się 22 kwietnia. Event przeznaczony jest dla Małych i Średnich firm oraz […]

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Łukasz Hardek – Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli słów kilka o Customer Service

Dobrze Ci radzę: Łukasz Hardek – Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli słów kilka o Customer Service

Powiedzieć że rok rok 2020 w biznesie obrócił świat do góry nogami, to jak nie powiedzieć nic. Zarówno przedsiębiorcy jak i pracownicy obudzili się w zupełnie nowej rzeczywistości i niestety nie wszyscy poradzili sobie z tymi zawirowaniami wystarczająco dobrze.

Czytaj artykuł