Thulium
Podcast Biznesowy – obsługa klienta i sprzedaż to jedno
To jest Podcast Biznesowy z Łukaszem Hardkiem z Thulium. Posłuchaj o obsłudze klienta, która przeplata się ze sprzedażą.
Czytaj artykułMarketingowe podsumowanie 2022 i trendy 2023
Jaki był 2022 w marketingu, e-commerce, SEO i obłsudze klienta? Co najbardziej wpłynęło na polski rynek digital? Jaki będzie nadchodzący 2023? Zapytaliśmy 6 specjalistek i specjalistów. Przeczytaj podsumowanie 2022 w SMSAPI!
Czytaj artykułSzkolenie: Obsługa klienta? A na co to komu? z Thulium
Zobacz i posłuchaj prezentacji Łukasza Hardka z Thulium na temat mądrego podejścia do komunikacji z konsumentem. Dowiedz się, jak pandemia wpłynęła na kontakt z klientami, co oznacza przejście biznesu do sieci z perspektywy biura obsługi klienta.
Czytaj artykułThulium integracja – powiadomienia SMS w obsłudze klienta
Poznaj integrację Thulium z SMSAPI! Dzięki połączeniu systemu zarządzania kontaktem z klientami i masową wysyłką SMS firma zyskuje nowy, niezawodny kanał komunikacji. A jak wiadomo, rzeczowa i szybka obsługa klienta w wielu przypadkach decyduje o całokształcie relacji z firmą. Zobacz, jak krok po kroku uruchomić automatyczne powiadomienia SMS w Thulium.
Czytaj artykułCo lubią MiŚ-e? Czyli szkolenie online z promocji firmy w internecie
Promocja marki w internecie może przytłaczać zakresem działań oraz ilości niezbędnej specjalistycznej wiedzy. Dlatego, wraz 6 partnerami z branży, zapraszamy na szkolenie online, podczas którego przedstawimy, jak wykorzystywać narzędzia marketingu, obsługi klienta i e-commerce, tak aby zwiększać obroty firmy. Co lubią MiŚ-e? odbędzie się 22 kwietnia. Event przeznaczony jest dla Małych i Średnich firm oraz […]
Czytaj artykułDobrze Ci radzę: Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli o Customer Service
Powiedzieć że rok rok 2020 w biznesie obrócił świat do góry nogami, to jak nie powiedzieć nic. Zarówno przedsiębiorcy jak i pracownicy obudzili się w zupełnie nowej rzeczywistości i niestety nie wszyscy poradzili sobie z tymi zawirowaniami wystarczająco dobrze.
Czytaj artykuł