Thulium

Podcast Biznesowy – obsługa klienta i sprzedaż to jedno

Podcast Biznesowy – obsługa klienta i sprzedaż to jedno

To jest Podcast Biznesowy z Łukaszem Hardkiem z Thulium. Posłuchaj o obsłudze klienta, która przeplata się ze sprzedażą.

Czytaj artykuł
Marketingowe podsumowanie 2022 i trendy 2023

Marketingowe podsumowanie 2022 i trendy 2023

Jaki był 2022 w marketingu, e-commerce, SEO i obłsudze klienta? Co najbardziej wpłynęło na polski rynek digital? Jaki będzie nadchodzący 2023? Zapytaliśmy 6 specjalistek i specjalistów. Przeczytaj podsumowanie 2022 w SMSAPI!

Czytaj artykuł
Szkolenie: Obsługa klienta? A na co to komu? z Thulium

Szkolenie: Obsługa klienta? A na co to komu? z Thulium

Zobacz i posłuchaj prezentacji Łukasza Hardka z Thulium na temat mądrego podejścia do komunikacji z konsumentem. Dowiedz się, jak pandemia wpłynęła na kontakt z klientami, co oznacza przejście biznesu do sieci z perspektywy biura obsługi klienta.

Czytaj artykuł
Thulium integracja – powiadomienia SMS w obsłudze klienta

Thulium integracja – powiadomienia SMS w obsłudze klienta

Poznaj integrację Thulium z SMSAPI! Dzięki połączeniu systemu zarządzania kontaktem z klientami i masową wysyłką SMS firma zyskuje nowy, niezawodny kanał komunikacji. A jak wiadomo, rzeczowa i szybka obsługa klienta w wielu przypadkach decyduje o całokształcie relacji z firmą. Zobacz, jak krok po kroku uruchomić automatyczne powiadomienia SMS w Thulium.

Czytaj artykuł
Co lubią MiŚ-e? Czyli szkolenie online z promocji firmy w internecie

Co lubią MiŚ-e? Czyli szkolenie online z promocji firmy w internecie

Promocja marki w internecie może przytłaczać zakresem działań oraz ilości niezbędnej specjalistycznej wiedzy. Dlatego, wraz 6 partnerami z branży, zapraszamy na szkolenie online, podczas którego przedstawimy, jak wykorzystywać narzędzia marketingu, obsługi klienta i e-commerce, tak aby zwiększać obroty firmy. Co lubią MiŚ-e? odbędzie się 22 kwietnia. Event przeznaczony jest dla Małych i Średnich firm oraz […]

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli o Customer Service

Dobrze Ci radzę: Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli o Customer Service

Powiedzieć że rok rok 2020 w biznesie obrócił świat do góry nogami, to jak nie powiedzieć nic. Zarówno przedsiębiorcy jak i pracownicy obudzili się w zupełnie nowej rzeczywistości i niestety nie wszyscy poradzili sobie z tymi zawirowaniami wystarczająco dobrze.

Czytaj artykuł