Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

API SMSAPI od podstaw – odbieranie SMS online #02
W poprzednim artykule z serii „API SMSAPI od podstaw” opisałem metodę, jaką można wykorzystać, aby wysłać SMS online przez Panel Klienta SMSAPI. W tym artykule chciałbym poruszyć temat odwrotny: jak za pomocą systemu informatycznego odebrać SMS wysłany przez klienta?
Czytaj artykuł
Szkolenie: Pierwsze kroki w planowaniu e-biznesu
Zobacz i posłuchaj prezentacji Artura Halika na temat początków firmy w internecie. Dowiedz się, jak mądrze zaplanować start i rozruch e-commerce, wybrać odpowiednie narzędzia i uniknąć pierwszych niebezpieczeństw związanych z sprzedażą online.
Czytaj artykuł
10 pytań do Mai Wiśniewskiej, Head of Marketing
Nasza Head of Marketing Maja odpowiada na 10 pytań dotyczących pracy w SMSAPI. Dowiedz się, dlaczego stawia na rzeczową analizę wyników, zamiast kotów i RTM-ów. Poznaj jej początki w firmie, sposoby na wyznaczanie kierunków, zarządzanie zespołem oraz codzienne zmagania.
Czytaj artykuł
Audycja Partnerska SMSAPI: Wojciech Szymański z Ideo Force
W kolejnym, piątym już epizodzie Audycji Partnerskiej SMSAPI, Marek rozmawia z Wojciechem Szymańskim. Dyrektor zarządzający Ideo Force przedstawia zalety nowego podejścia z handlu w sieci, przyszłości zakupów oraz potrzebie całościowego spojrzenia na marketing. Posłuchaj najnowszego odcinka Audycji Partnerskiej!
Czytaj artykuł
Sposób na badanie KTG w domowym zaciszu z Carebits – SMS dla służby zdrowia
Kardiotokografia (KTG) to jedno z badań, które powinna wykonywać kobieta w ciąży. Od niedawna może robić je samodzielnie w domu, bez potrzeby przejazdu i oczekiwania w szpitalu. O wykorzystaniu SMS w slużbie zdrowia rozmawiamy z Eugeniuszem Formaniukiem z Carebits – polskim producentem mobilnych urządzeń do pomiarów KTG.
Czytaj artykuł
Powiadomienia Push – porównanie możliwości (infografika)
Powiadomienia Push wysyłane z poziomu aplikacji mobilnych mają „popychać”, zachęcać do interakcji, a zarazem informować (ang. to push – pchać, popychać). Powiadomienia Push mogą wspierać kampanię SMS lub działać rozłącznie. Co to powiadomienia Push?
Czytaj artykuł