Aktualności i raporty

Co nowego w SMSAPI? Przeczytaj najświeższe informacje ze świata komunikacji mobilnej, a także pobierz nasycone danymi raporty branżowe.

10 pytań do Kazimierza Znojka, Lead Network Operations Center

10 pytań do Kazimierza Znojka, Lead Network Operations Center

Powstały we wrześniu 2019 Network Operations Center, w skrócie NOC, zajmuje się całodobowym monitorowaniem poprawnego działania usług SMSAPI i innych platform Grupy LINK Mobility. Nasz najnowszy dział prowadzi Kazimierz Znojek, którego zapytaliśmy, jak wygląda praca na nocnej zmianie, z jakimi wyzwaniami mierzy się jego zespół i… jaki jest najlepszy sposób na bezsenność.

Czytaj artykuł
10 pytań do Joanny Szponarskiej, Dyrektor Finansowej

10 pytań do Joanny Szponarskiej, Dyrektor Finansowej

O stresie, ryzyku i innych codziennych wyzwaniach stojących przed Dyrektorem Finansowym rozmawiamy z Joanną Szponarską. Przeczytaj o jej pracy, zespole finansowym i księgowym w SMSAPI oraz ścieżce kariery w nowym wywiadzie 10 Pytań.

Czytaj artykuł
Raport: Komunikacja sklepów internetowych – proces zakupowy w e-commerce

Raport: Komunikacja sklepów internetowych – proces zakupowy w e-commerce

Najnowszy raport SMSAPI przedstawia polski rynek e-commerce z perspektywy właściciela sklepu oraz użytkownika robiącego zakupy online. Przeczytaj skrót z drugiego rozdziału, w którym skupiamy się na procesie zakupowym. Cały raport Komunikacja sklepów internetowych dostępny jest do pobrania za darmo.

Czytaj artykuł
Raport: Komunikacja sklepów internetowych – przyzwyczajenia zakupowe

Raport: Komunikacja sklepów internetowych – przyzwyczajenia zakupowe

Zapraszamy do zapoznania się z nowym raportem Komunikacja sklepów internetowych. Podzieliliśmy go na dwa rozdziały, w pierwszym analizujemy przyzwyczajenia zakupowe klientów polskich e-commerców. Pobierz pełną wersję raportu Komunikacja sklepów internetowych.

Czytaj artykuł
Raport 2020: Komunikacja sklepów internetowych

Raport 2020: Komunikacja sklepów internetowych

Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi wnioskami z naszego badania polskiego e-commerce. Sprawdziliśmy, w jaki sposób przebiega komunikacja sklepów internetowych z klientami, co jest najważniejsze w kontakcie ze sprzedającym oraz jak zadbać o lojalność kupujących.

Czytaj artykuł
10 pytań do Jakuba Kluza, Product & Frontend Managera

10 pytań do Jakuba Kluza, Product & Frontend Managera

Product & Frontend Manager powinien posiadać obycie techniczne, umiejętność poprawnego osądu sytuacji i potrzeb, ale przede wszystkim rzeczowej rozmowy. Jakub Kluz tłumaczy, dlaczego właśnie dialog to podstawowe narzędzie jego codziennej pracy. Skupiamy się zatem na sposobach znajdywania kompromisów i wypracowywaniu wspólnej drogi, którą ma podążać platforma SMSAPI. Zapraszamy na wywiad 10 Pytań do Jakuba Kluza!

Czytaj artykuł