Blog
Raport 2018 Komunikacja Marki

Czy polskie firmy mówią językiem, który odpowiada ich klientom? Co jest najważniejsze w kontaktach biznes-konsument? Jakie kanały komunikacji są najbardziej preferowane przez Polaków? Te i wiele innych pytań zadaliśmy w badaniu konsumenckim przeprowadzonym we współpracy z agencją badawczą BioStat Sp. z o.o. Pora na szybkie podsumowanie tego, o czym przeczytasz w 40-stronicowym raporcie SMSAPI za 2018.

Czytaj więcej

Pod koniec poprzedniego roku zapytaliśmy reprezentantów 200 firm prowadzących biznesy stacjonarnie i online o to, jak wykorzystują SMS-y w codziennej komunikacji. Ankietę wypełniły podmioty z ponad 20 branż a zebrane materiały pozwoliły opracować kompleksowy raport przedstawiający kondycję SMS-a w biznesie. Oto kluczowe wnioski!

Czytaj więcej

Era komunikacji mobilnej trwa i rozwija się dynamicznie, a smartfony stały się integralną częścią życia każdego Polaka. To niezaprzeczalny fakt, który muszą uświadomić sobie firmy i marketerzy, jeżeli chcą tworzyć efektywną komunikację z klientem.

Czytaj więcej

E-mail, SMS czy powiadomienia push – które z tych narzędzi nadają się najlepiej do prowadzenia akcji marketingowych i komunikacji z klientami?

Czytaj więcej
90 % wzrostu liczby wysłanych SMS w SMSAPI w 2014

Ubiegły rok był dla nas szczególnie udany. Od początku naszej historii odnotowaliśmy największy wzrost, zarówno w liczbie wysłanych SMS-ów, jak i obrotów firmy.

Czytaj więcej

Już od kilkunastu lat wiadomość SMS z powodzeniem wykorzystywana jest jako kanał komunikacji marketingowej. Wiele razy przytaczaliśmy na blogu konkretne liczby i fakty wskazujące na potencjał, który drzemie w marketingu SMS. Tym razem, zdecydowaliśmy się na zebranie tych danych w całość i przedstawienie ich w postaci graficznej. Owocem tych działań jest najnowsza infografika SMSAPI pt. "Marketing SMS", jaką mamy przyjemność Wam zaprezentować.

Czytaj więcej