Najnowszy raport SMSAPI i Shoper przedstawia polski rynek e-commerce z perspektywy właściciela sklepu oraz użytkownika robiącego zakupy online. Przeczytaj skrót z drugiego rozdziału, w którym skupiamy się na procesie zakupowym. Cały raport Komunikacja sklepów internetowych dostępny jest do pobrania za darmo.

Razem z Shoper zapraszamy do zapoznania się z nowym raportem Komunikacja sklepów internetowych. Podzieliliśmy go na dwa rozdziały, w pierwszym analizujemy przyzwyczajenia zakupowe klientów polskich e-commerców. Pobierz pełną wersję raportu Komunikacja sklepów internetowych.
OPUBLIKOWANO:
26 listopada, 2020

Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi wnioskami z naszego badania polskiego e-commerce. Wraz z Shoper sprawdziliśmy, w jaki sposób przebiega komunikacja sklepów internetowych z klientami, co jest najważniejsze w kontakcie ze sprzedającym oraz jak zadbać o lojalność kupujących.
OPUBLIKOWANO:
24 listopada, 2020

Jakiej komunikacji oczekują Polacy w kontaktach z urzędem? Dlaczego bezpośrednia komunikacja może rozwiązać niektóre z codziennych problemów polskich miast i wsi? Na te i inne pytania odpowiadamy w nowym raporcie opracowanym na podstawie badanie przeprowadzonego przez Biostat. Sprawdzamy też, czy, jak często i o czym chcielibyśmy być informowani za pomocą wiadomości tekstowych.
OPUBLIKOWANO:
28 czerwca, 2019

Czy polskie firmy mówią językiem, który odpowiada ich klientom? Co jest najważniejsze w kontaktach biznes-konsument? Jakie kanały komunikacji są najbardziej preferowane przez Polaków? Te i wiele innych pytań zadaliśmy w badaniu konsumenckim przeprowadzonym we współpracy z agencją badawczą BioStat Sp. z o.o. Pora na szybkie podsumowanie tego, o czym przeczytasz w 40-stronicowym raporcie SMSAPI za 2018.
OPUBLIKOWANO:
8 lutego, 2019

Pod koniec 2016 zapytaliśmy reprezentantów 200 firm prowadzących biznesy stacjonarnie i online o to, jak wykorzystują SMS-y w codziennej komunikacji. Ankietę wypełniły podmioty z ponad 20 branż. Zebrane materiały pozwoliły opracować kompleksowy raport przedstawiający kondycję SMS-a w biznesie. Oto kluczowe wnioski!