Jakiej komunikacji oczekują Polacy w kontaktach z urzędem? Dlaczego bezpośrednia komunikacja może rozwiązać niektóre z codziennych problemów polskich miast i wsi? Na te i inne pytania odpowiadamy w nowym raporcie opracowanym na podstawie badanie przeprowadzonego przez Biostat. Sprawdzamy też, czy, jak często i o czym chcielibyśmy być informowani za pomocą wiadomości tekstowych.

Czy polskie firmy mówią językiem, który odpowiada ich klientom? Co jest najważniejsze w kontaktach biznes-konsument? Jakie kanały komunikacji są najbardziej preferowane przez Polaków? Te i wiele innych pytań zadaliśmy w badaniu konsumenckim przeprowadzonym we współpracy z agencją badawczą BioStat Sp. z o.o. Pora na szybkie podsumowanie tego, o czym przeczytasz w 40-stronicowym raporcie SMSAPI za 2018.
OPUBLIKOWANO:
8 lutego, 2019

Pod koniec 2016 zapytaliśmy reprezentantów 200 firm prowadzących biznesy stacjonarnie i online o to, jak wykorzystują SMS-y w codziennej komunikacji. Ankietę wypełniły podmioty z ponad 20 branż. Zebrane materiały pozwoliły opracować kompleksowy raport przedstawiający kondycję SMS-a w biznesie. Oto kluczowe wnioski!
OPUBLIKOWANO:
21 lutego, 2018

Powiadomienia Push wysyłane z poziomu aplikacji mobilnych mają „popychać”, zachęcać do interakcji, a zarazem informować (ang. to push – pchać, popychać). Powiadomienia Push mogą wspierać kampanię SMS lub działać rozłącznie. Co to powiadomienia Push?
OPUBLIKOWANO:
1 czerwca, 2017

Era komunikacji mobilnej trwa i rozwija się dynamicznie, a smartfony stały się integralną częścią życia każdego Polaka. To niezaprzeczalny fakt, który muszą uświadomić sobie firmy i marketerzy, jeżeli chcą tworzyć efektywną komunikację z klientem.
OPUBLIKOWANO:
13 października, 2016

Co wybrać: e-mail, SMS czy powiadomienia push? Które z tych narzędzi nada się najlepiej do prowadzenia akcji marketingowych i komunikacji z klientami?