Informacje prasowe

Co w trawie piszczy? Biuro prasowe SMSAPI – tutaj znajdziesz najświeższe informacje na temat działalności Spółki LINK Mobility Poland.

Badanie Black Friday 2022 (SMSAPI)

Zainteresowanie promocjami Black Friday jest nieco niższe niż w ubiegłym roku. Klienci nadal są jednak chętni na okazje – zwłaszcza na ubrania, elektronikę i kosmetyki, a niektórzy zamierzają dzięki nim uniknąć inflacji – wynika z nowego badania SMSAPI.

Czytaj artykuł
semKRK odsłona dwudziesta

semKRK odsłona dwudziesta

Największy barcamp o tematyce SEM i SEO zawita ponownie do Muzeum Manggha w Krakowie, a razem z nim 7 ekspertów z branży ze swoimi prelekcjami! Rozpocznij ostatni październikowy weekend z DevaGroup i semKRK!

Czytaj artykuł

3 edycja darmowej konferencji Online Marketing Day już 3 czerwca!

Chcesz ułatwić sobie działania marketingowe i jednocześnie pozyskać większą liczbę klientów? Wolisz otrzymać praktyczne wskazówki niż same teoretyczne rozważania? Podczas darmowej konferencji Online Marketing Day dowiesz się od 10 doświadczonych ekspertów jak sztuczna inteligencja, automatyzacja oraz analityka pomagają rozwinąć skrzydła w e-marketingu.

Czytaj artykuł

Jakie dane osobowe zbierają polskie firmy i co z nimi robią? Raport 2022

Cyfrowy marketing nie działa bez danych osobowych. Dzięki nim unika się przeznaczania dużych budżetów np. na wieszanie billboardów, których treść interesuje tylko ułamek osób w okolicy. W sieci można dotrzeć precyzyjnie, np. do kobiet z Gdyni, które mają dzisiaj urodziny – o ile znamy ich płeć, adres i datę urodzenia. Raport SMSAPI “Komunikacja SMS w […]

Czytaj artykuł

Pakiety darmowych SMS-ów dla organizacji pomagającym Ukrainie od SMSAPI

Organizacje niosące pomoc osobom przybywającym z Ukrainy mogą uzyskać dostęp do narzędzia do masowej wysyłki SMS-ów wraz z darmowym pakietem wiadomości od firmy SMSAPI. Jak masowe SMS-y mogą wesprzeć działania organizacji pozarządowych? 

Czytaj artykuł

Już 3 mld użytkowników korzysta z komunikatorów. Ale całego świata nie podbiją

Opublikowany jesienią raport firmy badawczej eMarketer “Global Mobile Messaging Forecast 2021” pokazuje, że WhatsApp, czyli najpopularniejszy z komunikatorów, w tym roku stracił kilkadziesiąt milionów użytkowników. Autorzy zauważają też, że choć wspólnie Messengerem dominują na Zachodzie, to w Azji głównymi graczami są WeChat, LINE oraz KakaoTalk. Co to oznacza dla biznesów i zwykłych użytkowników – wyjaśniają […]

Czytaj artykuł