Chcesz ułatwić sobie działania marketingowe i jednocześnie pozyskać większą liczbę klientów? Wolisz otrzymać praktyczne wskazówki niż same teoretyczne rozważania? Podczas darmowej konferencji Online Marketing Day dowiesz się od 10 doświadczonych ekspertów jak sztuczna inteligencja, automatyzacja oraz analityka pomagają rozwinąć skrzydła w e-marketingu.

KIEDY? 3 czerwca 2022 r., od godz. 9:30 do 16:00

W kilka godzin poznasz praktyczne wskazówki z różnych obszarów digital marketingu. Konferencja jest podzielona na 3 bloki tematyczne: SEO, Content Marketing oraz Analityka internetowa.

GDZIE? Online!

W dniu wydarzenia otrzymasz link do transmisji live, którą obejrzysz z dowolnego miejsca na świecie: w domu, na wyjeździe czy na ławce w parku. Wystarczy Ci komputer, tablet lub smartfon z dostępem do Internetu. No i może słuchawki w miejscu publicznym 😉.

KOSZT? 0 zł!

Online Marketing Day to bezpłatna konferencja. Jedyne co musisz zrobić, aby wziąć udział, to wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie: https://onlinemarketingday.pl/

3. edycja Online Marketing Day – dla kogo?

Wydarzenie będzie odpowiednie dla każdego, kto chce zwiększyć wydajność działań w sieci. Przydatne informacje znajdą tutaj:

  • SEO-wcy,
  • marketerzy,
  • przedsiębiorcy,
  • właściciele e-commerce.

Nie ma znaczenia czy masz już doświadczenie w e-marketingu, czy dopiero zaczynasz. Eksperci opowiedzą Ci o najciekawszych sposobach wykorzystania nowoczesnych technologii oraz o trendach w 2022 r.

Jakie prelekcje przygotowali eksperci?

Podczas wydarzenia wystąpią autorzy bestsellerów oraz znani specjaliści z branży SEO/SEM, m.in.:

  • Milena Majchrzak (ekspertka SEO z SEMSTORM), która powie Ci: czy treści generowane przez AI mają szanse na wysokie pozycje w Google.
  • Joanna Wrycza-Bekier (autorka książek „Magia słów” i „Webwriting”) z tematem dotyczącym storytellingu w tekstach reklamowych.
  • Piotr Michalak (ekspert SEO z agencji Grupa TENSE z prezentacją pt. Growth hacking TOP 10.
  • Łukasz Żelezny (ekspert SEO z agencji SEO.London), który pokaże Ci ekscentryczne sposoby na zwiększenie skali działań poprzez sztuczną inteligencję.
  • Anna Moczulska (Artegence) podczas prelekcji o analizie danych w Google Analytics 4.
  • Roman Rozenberger (ekspert SEO z IBB Media) z prezentacją pt. Prawie wyszło, czyli w 25 minut o błędach i łatwych rozwiązaniach SEO dla e-commerce.

To tylko część wybranych zagadnień, z którymi możesz zapoznać się na konferencji. Chcesz poznać pozostałe tematy? Sprawdź agendę na stronie wydarzenia.

Co zyskujesz, zapisując się na wydarzenie?

Online Marketing Day to przede wszystkim rzetelne źródło informacji o digital marketingu.

Na spotkaniu występują eksperci, którzy w codziennej pracy testują różne rozwiązania, a następnie podczas prelekcji dzielą się swoimi wnioskami i przekazują Ci gotowe, praktyczne wskazówki.

Dodatkowo, jako zapisany użytkownik, za udział w wydarzeniu otrzymasz:

  • paczkę bonusów od partnerów: w tym zniżki na produkty i usługi, darmowe konsultacje oraz materiały merytoryczne;
  • nagrania wszystkich prelekcji, które obejrzysz w dowolnym czasie.

Organizatorzy i partnerzy

Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM. Firma, która od 2013 roku dostarcza wielofunkcyjną platformę z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Ułatwiają one pracę nad SEO, PPC i treścią. Z aplikacji korzysta już ponad 68 tysięcy użytkowników.

Patroni medialni konferencji: E-commerce w praktyce, Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketing

Partnerzy wydarzenia: SMSAPI, Grupa TENSE, WhitePress, Deva Group, Fox Strategy, user.com, Shoper, LH.pl i inne.