Partnerzy
Partnerstwo z SMSAPI niesie ze sobą szereg korzyści, jedną z nich jest współpraca marketingowa. Zobacz, jak działamy wspólnie z zaprzyjaźnionymi firmami. Przeczytaj ciekawe artykuły eksperckie, posłuchaj inspirujących rozmów.

Dobrze Ci radzę: Jak branża gastronomiczna zwiększa ilość zamówień dzięki SMS?
Aby utrzymać się w branży gastronomicznej nie wystarczy już tylko być i gotować. Poznaj sposoby na powrót klienta do lokalu.
Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli o Customer Service
Powiedzieć że rok rok 2020 w biznesie obrócił świat do góry nogami, to jak nie powiedzieć nic. Zarówno przedsiębiorcy jak i pracownicy obudzili się w zupełnie nowej rzeczywistości i niestety nie wszyscy poradzili sobie z tymi zawirowaniami wystarczająco dobrze.
Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak zwiększyć potencjał wyszukiwawczy serwisu?
Adres strony internetowej jest też adresem firmy w internecie. Miejscem, do którego właściciel firmy zaprasza swoich klientów. Jeśli masz customer journey, to wiesz już, że droga od intencji do kupienia może być zawiła. Jednak już sam fakt, że konsumenci zaczynają zakupy od wyszukiwarki, jest wystarczającym powodem, by zadbać o potencjał wyszukiwawczy serwisu.
Czytaj artykuł
Audycja Partnerska SMSAPI: Piotr Czynsz z ExpertSender
Trzeci odcinek Audycji Partnerskiej to wywiad z Piotrem Czynszem z ExpertSender. Rozmawiamy na temat przyszłości e-commerce, nowym podejściu do sprzedaży online oraz zalet, jakie daje połączenie narzędzi marketing automation z komunikacją SMS.
Czytaj artykuł
Audycja Partnerska SMSAPI: Maciej Cebertowicz z Sky-Shop
W drugim odcinku Audycji Partnerskiej rozmawiamy z Maciejem Cebertowiczem – Managerem ds. Sprzedaży i Rozwoju Produktu w Sky-Shop. Posłuchaj krótkiego wywiadu, z którego dowiesz się, dlaczego sprzedaż online połączona z komunikacja SMS działa lepiej!
Czytaj artykuł
Raport: Komunikacja sklepów internetowych – proces zakupowy w e-commerce
Najnowszy raport SMSAPI przedstawia polski rynek e-commerce z perspektywy właściciela sklepu oraz użytkownika robiącego zakupy online. Przeczytaj skrót z drugiego rozdziału, w którym skupiamy się na procesie zakupowym. Cały raport Komunikacja sklepów internetowych dostępny jest do pobrania za darmo.
Czytaj artykuł