Kody rabatowe
Klienci lubią otrzymywać rabaty i kupony na produkty lub usługi. Powodzenie kampanii SMS w dużej mierze zależy od tego, czy zaoferujesz odbiorcy określoną korzyść, np. odpowiednią zniżkę na zakupy.
Funkcja kodów rabatowych pozwala generować/importować kody alfanumeryczne, które można wykorzystać podczas wysyłki wiadomości. Nowa grupa kodów rabatowych może być stworzona na 2 sposoby:
- klikając "Importuj kody" - kiedy chcesz dodać plik .csv z własnymi kodami (w jednej kolumnie),
- klikając "Generuj kody" - nasz system wygeneruje dla Ciebie grupę kodów (możesz wybrać rodzaj, długość i kwotę kodu).
W przypadku obu powyższych rozwiązań możesz również ustawić:
- datę wygaśnięcia grupy kodów,
- powiadomienia e-mail/SMS, gdy liczba dostępnych kodów spadnie poniżej ustawionego poziomu (lub gdy zbliża się ustawiona data wygaśnięcia kodów).
Aby użyć kodów rabatowych w wiadomościach SMS, po prostu wybierz odpowiednią grupę kodów rabatowych, a następnie dodaj parametr [%code%] do treści wiadomości.
Jest jeden niepodważalny powód, abyś wykorzystał kody rabatowe w najbliższej wysyłce - ich użycie pozwala łatwo zmierzyć skuteczność kampanii.