Case study i wywiady
Czy wiesz, że mamy ponad 10 000 aktywnych klientów na całym świecie? Poznaj kilku z nich i sprawdź, jak zarabiają na masowych wysyłkach SMS i innych rozwiązaniach komunikacji mobilnej.
Case study i wywiadyKlucz to szybkość reakcji – o SMS-ach w zarządzaniu kadrami i kontroli jakości
Zapraszamy do lektury wywiadu z Robertem Majerem, menedżerem ds. marketingu w Exact Systems. Tematem rozmowy jest nowoczesne podejście do zarządzania kadrami oraz kontroli jakości. Rozmawiamy o szybkości reagowania na pojawiające się kryzysy, rzetelności rozwiązań, a także o roli SMS-ów w wewnętrznej komunikacji firmy zatrudniającej ponad 5500 kontrolerów rozsianych po fabrykach i zakładach w całej Europie.
Czytaj artykuł
Case study i wywiadyEkspedycja Express – o ekstremalnym wypoczynku i niezawodnej komunikacji
Wczasy! Część lubi all inclusive w pięciogwiazdkowym kurorcie z palemką, inni wolą dreszczyk emocji i element rywalizacji. W obu przypadkach niezbędna jest jednak komunikacja, czy to na linii rezydent – wczasowicz czy uczestnik wyścigu autostopowego a organizator. Dzisiaj rozmawiamy z Tomaszem Pietruszką — założycielem firmy Ekspedycja Express.
Czytaj artykuł
Case study i wywiadyAngażujące konkursy SMS na przykładzie eventów Arkana Cosmetics
Jak wykorzystać odbiór SMS do budowania zaangażowania podczas eventów?
Czytaj artykuł
Case study i wywiadyMarketing SMS według auto awa
Sześć miesięcy, 6 wiadomości SMS. Bydgoska firma przewozowa auto awa pokazuje jak skutecznie prowadzić działania w kanale komunikacji SMS. Ich sekretem jest silna baza kontaktów i wyczucie potrzeb swoich klientów.
Czytaj artykułJak działa marketing SMS w Gino Rossi?
Co jest najważniejsze w marketingu SMS? Z pewnością należy pamiętać o odpowiednim przygotowaniu treści, dopasowaniu do grupy odbiorczej i poszanowaniu preferencji i prywatności klientów. Krótko mówiąc – stosować się do zasad content i permission marketingu. Komunikacja SMS stosowana przez firmę Gino Rossi udowadnia jak istotne jest prowadzenie konsekwentnych i przemyślanych działań marketingowych łączących kilka kanałów.
Czytaj artykuł
Case study i wywiadyPonad 1000 zgłoszeń w 10 minut, czyli Short Code w akcji
Wyobraź sobie, że masz kilka chwil w telewizji i musisz w tym czasie zachęcić widzów do zapisania się do darmowych testów aplikacji. Jak to zrobić? To proste wykorzystaj Short Code i dwukierunkową komunikację SMS. Tak jak zrobił to jeden z naszych klientów zaproszony do programu "Pytanie na śniadanie".
Czytaj artykuł