Informacje prasowe
Co w trawie piszczy? Biuro prasowe SMSAPI – tutaj znajdziesz najświeższe informacje na temat działalności Spółki LINK Mobility Poland.
Podróżnicy odkrywają na nowo, co potrafi SMS
Rodzice dostają powiadomienia prosto od opiekuna szkolnej wycieczki do Wietnamu. Autostopowicze przyjeżdżają na metę wyścigu z planem dodatkowych atrakcji w telefonie. Uczestnicy gry terenowej ruszają rozwiązywać zagadki w kilka sekund po ich wysłaniu. Co łączy te wyjazdy? Wszystkie udają się dzięki wiadomościom SMS.
Czytaj artykułDlaczego Polacy chcą dostawać SMS-y od urzędników?
Kolejki i biurokrację zamienilibyśmy na sposób komunikacji z urzędem, który naprawdę działa. Aż 87% osób deklaruje, że subskrybowałoby powiadomienia SMS od urzędu, gdyby było to możliwe w ich miejscowości.
Czytaj artykułKobiety kupują ze smartfonem, mężczyźni wybierają komputer
Aby odszukać w sieci idealną ofertę, co druga kobieta wyciągnie telefon, a 72% mężczyzn usiądzie do komputera. Podobnie jest z czytaniem promocyjnych wiadomości, przeglądaniem sklepów internetowych czy płatnością online – na każdym z tych etapów kobiety chętniej niż mężczyźni wybierają smartfona. Wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego przez SMSAPI potwierdza, że internet mobilny jest kobietą.
Czytaj artykułJakie informacje osobiste udostępniamy w sieci i co chcemy w zamian?
“Skąd oni wiedzieli, że lubię biegać?” – takie pytania zadaje sobie coraz więcej osób, widząc wiadomość z ofertą, która idealnie pasuje do ich płci, wieku i zainteresowań. Na myśl przychodzą im wizje hakerów wykradających nasze sekretne dane albo handlujących nimi firm. Choć takie historie się zdarzają, to bardzo często źródłem “wycieku” danych jesteśmy my sami […]
Czytaj artykułBramka SMS dla cichych wielbicieli. SMSAPI wysyła Walentynki
Krótka, szczera, anonimowa i dostarczona dokładnie 14 lutego – taka powinna być idealna Walentynka. Miłosna bramka SMSAPI spełnia wszystkie te wymogi. Dzięki limitowi 140 znaków, autor musi od razu przejść do sedna. A niezawodna technologia sprawi, że czułe słowa trafią do właściwej osoby w odpowiednim momencie.
Czytaj artykułJakiej komunikacji z markami chcą klienci? (raport)
Jesteśmy gotowi na dojrzałe relacje. Potrafimy zdradzić markom numer telefonu oraz wpuścić je do swoich mediów społecznościowych. W zamian chcemy być traktowani serio, dostawać spersonalizowane oferty, nie spam. Raport “Komunikacja Marki – Oczekiwania Konsumenta” podpowiada firmom, czego powinny jak najszybciej nauczyć się o swoich klientach.
Czytaj artykuł