Partnerzy

Partnerstwo z SMSAPI niesie ze sobą szereg korzyści, jedną z nich jest współpraca marketingowa. Zobacz, jak działamy wspólnie z zaprzyjaźnionymi firmami. Przeczytaj ciekawe artykuły eksperckie, posłuchaj inspirujących rozmów.

Dobrze Ci radzę: Poznaj sytuację swojej strony w Google

Dobrze Ci radzę: Poznaj sytuację swojej strony w Google

Im bardziej wyraźny obraz stworzysz na temat tego, gdzie obecnie się znajdujesz, tym większa szansa, że wyruszysz we właściwym kierunku i dojdziesz tam, gdzie chcesz. Na przykład na pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania Google.

Czytaj artykuł
Audycja Partnerska SMSAPI: Tomasz Bołcun z ClickMeeting

Audycja Partnerska SMSAPI: Tomasz Bołcun z ClickMeeting

Webinary i spotkania wideo to stały punkt dnia wielu osób pracujących zdalnie. Co możesz zrobić, aby lepiej znosić niekończące się calle i rozmowy online? Posłuchaj rozmowy z Tomaszem Bołcunem z ClickMeeting, który opowiada o webinarowej etykiecie oraz sposobach na zmęczenie. Zapraszamy na ósmy odcinek Audycji Partnerskiej SMSAPI!

Czytaj artykuł
Audycja Partnerska SMSAPI: Michał Kręcisz z Revhunter

Audycja Partnerska SMSAPI: Michał Kręcisz z Revhunter

Zapraszamy do wysłuchania siódmego odcinka Audycji Partnerskiej SMSAPI. O retargetingu w e-commerce rozmawiamy z Michałem Kręciszem. Head of Bussines Development w Revhunter przedstawia korzyści płynące z zautomatyzowanych wiadomości przypominających o produkatach przeglądanych w sklepach internetowych.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Częstotliwość ma znaczenie

Dobrze Ci radzę: Częstotliwość ma znaczenie

2021 rok, więc najwyższy czas, by zdać sobie z czegoś sprawę. W reklamie nie jest najważniejsze to, jak coś komunikujesz. Ważne jest komu to komunikujesz i gdzie to robisz, ale najważniejsze jest to… jak często to robisz.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Przygotowania do webinaru: kwestie techniczne, o których musisz pamiętać

Dobrze Ci radzę: Przygotowania do webinaru: kwestie techniczne, o których musisz pamiętać

Prowadzenie webinarów i spotkań online to coraz częściej wykorzystywane modele działania zarówno w przypadku niezależnych ekspertów, jak i firm. Choć same narzędzia są bardzo funkcjonalne, a problemy zdarzają się coraz rzadziej, aby wydarzenia przebiegały po Twojej myśli, należy zadbać o kilka kwestii technicznych.

Czytaj artykuł
Konferencja Lunch z e-commerce (4 edycja)

Konferencja Lunch z e-commerce (4 edycja)

Już w czwartek 30 września 2021 r. o godzinie 10:00 wystartuje 4. edycja Konferencji Lunch z e-commerce, czyli wyjątkowe wydarzenie będące okazją do zapoznania się z trendami i zmianami zachodzącymi w branży e-commerce, organizowane przez agencję Ideo Force.

Czytaj artykuł