
Spis treści
Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi wnioskami z naszego badania polskiego e-commerce. Wraz z Shoper sprawdziliśmy, w jaki sposób przebiega komunikacja sklepów internetowych z klientami, co jest najważniejsze w kontakcie ze sprzedającym oraz jak zadbać o lojalność kupujących.
Aby zapewnić kompleksowy obraz polskiego handlu online postanowiliśmy sprawdzić zarówno sentymenty kupujących, jak i administratorów sklepów internetowych. W tym celu podjęliśmy współpracę z Shoper.
Shoper
Razem przepytaliśmy 216 e-commerców. Część konsumencką badania wykonała dla nas agencja badawcza BioStat wykorzystując technickę CAWI (ankietę internetową) wśród 1000 respondentów. Obydwie grupy były ankietowane na w październiku 2020.
Wstęp do raportu badającego polski handel w sieci
Nowy raport daje unikalny wgląd w przyzwyczajenia Polaków kupujących online. Zostały one zestawione z praktyką sprzedaży w sieci, dzięki czemu prowadzący sklep zyskują możliwość przeanalizowania skuteczności prowadzonych działań z zakresu komunikacji, powiadamiania i marketingu.
Każda z sekcji raportu uzupełniona jest wnioskami – syntezą najważniejszych informacji i danych. Pierwszą część komentuje:
- Oliwia Tomalik – Marketing Manager w Shoper,
- Piotr Paciorek – Customer Success w Shoper,
- Jakub Kluz – Product Manager w SMSAPI.
W drugim rozdziale wypowiadają się:
- Klaudia Kranc – Customer Success Specialist w Shoper,
- Anna Rewiuk-Kocur – Customer Success Manager.
Raport podsumowuje: Agata Chmielewska – E-commerce & On-line Marketing Consultant.