Informacje prasowe

Co w trawie piszczy? Biuro prasowe SMSAPI – tutaj znajdziesz najświeższe informacje na temat działalności Spółki LINK Mobility Poland.

Dlaczego nasilają się phishingowe SMS-y i jak się przed nimi bronić?

Zgodnie z przewidywaniami ekspertów, po kwietniowym wycieku naszych danych z Facebooka wzrasta liczba fałszywych wysyłek służących wyłudzaniu wrażliwych informacji. Za nasilenie się phishingu pośrednio odpowiada też pandemia i związane z nią nagłe przyspieszenie cyfryzacji. Sposoby obrony przed oszustami pozostały takie same i wciąż działają.

Czytaj artykuł

Czym się różni WhatsApp Business od WhatsApp Business API?

Choć WhatsApp umożliwia markom działanie w swoim środowisku od dwóch lat, wiele firm nadal nie rozróżnia aplikacji WhatsApp Business od rozwiązania WhatsApp Business API. Eksperci SMSAPI tłumaczą różnicę między narzędziami i podpowiadają jak najlepiej je wykorzystać do promocji i komunikacji. 

Czytaj artykuł

WhatsApp Business API od SMSAPI już dostępne

Polskie firmy dostają nowe narzędzie do komunikacji z klientami. SMSAPI udostępnia interfejs, który pozwala na przesyłanie wiadomości za pomocą komunikatora WhatsApp. Od niedawna potencjał platformy, z której korzysta już 2 mld użytkowników na świecie i wg. badania Gemius ok. 8,9 mln w Polsce, zaczyna odkrywać biznes. 

Czytaj artykuł

Jak pandemia przyspieszy globalną cyfryzację?

Od Wuhan do Nowego Jorku – lokalne biznesy, wielkie firmy, startupy, organizacje sąsiedzkie i nawet szkoły szybko edukują się z możliwości nowych technologii. Pandemia COVID-19 sprawiła, że cały świat w przyśpieszonym tempie odkrywa nowe zastosowania cyfrowych narzędzi. Eksperci oceniają, które z nich mają szansę zadomowić się na dłużej. 

Czytaj artykuł

Aplikacje chcą czytać twoje SMS-y? To wcale nie musi być inwigilacja!

Asystent Google, WhatsApp, Facebook Messenger i kilkanaście innych aplikacji, które mamy telefonach, zaraz po zainstalowaniu proszą o dostęp do naszych wiadomości tekstowych. Wbrew pozorom, większość z nich nie chce nikogo szpiegować. Dlaczego zatem aplikacje chcą odczytywać SMS-y? 

Czytaj artykuł

Ponad miliard wysłanych SMS i rekordowe przychody! Świetne wyniki 2019

Dziewięciocyfrową barierę pozwoliła przełamać duża popularność SMS-ów wspierających sprzedaż podczas zakupów świątecznych. W osiągnięciu rekordowego wyniku finansowego kluczowy okazał się zaś napływ nowych użytkowników, zwłaszcza z rynków zagranicznych. Dlaczego coraz chętniej korzystają oni z oferty polskiej firmy?

Czytaj artykuł