Informacje prasowe
Co w trawie piszczy? Biuro prasowe SMSAPI – tutaj znajdziesz najświeższe informacje na temat działalności Spółki LINK Mobility Poland.
32 lata temu wysłano SMS-em pierwsze życzenia świąteczne
Historia SMS-owania rozpoczęła się od wysłanych 32 lata temu życzeń: Merry Christmas. Pierwszą wiadomość wysłał do kolegów programista z Vodafone. Choć architekci telefonii komórkowej planowali, że będzie to ich wewnętrzny system wspierający komunikację techniczną, dzisiaj SMS-y są niezbędnym kanałem komunikacji w prywatnej, urzędowej i biznesowej.
Czytaj artykułBlack Friday przez pokolenia
Tylko 10 proc. badanych Polaków deklaruje, że nie skorzysta z promocji z okazji Black Friday – wynika z tegorocznej edycji badania realizowanego przez SMSAPI. Można więc śmiało powiedzieć, że jest to zjawisko powszechne w skali całego społeczeństwa. Ale analizując odpowiedzi w podziale na wiek respondentów, zauważyć można szereg różnic. Co i jak kupują konsumenci z […]
Czytaj artykułKilkanaście milionów Polek i Polaków czeka na Black Friday. Większość z gotową listą zakupów
Chociaż ostatni piątek listopada nazywany Black Friday zaczyna sezon świątecznych wyprzedaży, to aż 72 proc. kupujących z Polski szuka tego dnia w sklepach dawno upatrzonych produktów – dwukrotnie chętniej niż prezentów czy spontanicznych okazji – wynika z nowego badania SMSAPI. Ponad połowa respondentów w ciemno deklaruje, że zrobi tego dnia zakupy.
Czytaj artykuł
Traffic pumping. Sztuczny ruch – realne straty
Sztucznie generowany ruch może być znaczącym zagrożeniem dla produktów i usług, których działanie opiera się na sieci internetowej lub telefonicznej. Choć traffic pumping jest procederem, z którym starają się walczyć zarówno instytucje państwowe jak i operatorzy, to warto również samemu korzystać z narzędzi, które poprawiają bezpieczeństwo biznesu.
Czytaj artykuł82% Polaków chce otrzymywać SMS-y z urzędów. Raport SMSAPI
Alerty RCB, e-recepty, powiadomienia o gotowym do odbioru dowodzie osobistym lub paszporcie – to tylko niektóre z informacji, które na co dzień otrzymujemy od instytucji publicznych za pośrednictwem SMS-ów. Platforma SMSAPI postanowiła sprawdzić jak Polacy oceniają taki sposób komunikacji z urzędami i czy chętnie z niego korzystają.
Czytaj artykułŻeby catering się nie przejadł – główne wyzwania dla branży diet pudełkowych
Powszechność diet pudełkowych, a za razem duża konkurencja na tym rynku sprawia, że walka o klientów staje się coraz trudniejsza. Ale większe niż konkurencja wyzwania stawiają przed firmami cateringowymi ich klienci. I nie dotyczą one tylko kwestii stricte żywieniowych, ale wszystkich elementów działalności, które wpływają na doświadczenia klientów w kontakcie z marką.
Czytaj artykuł