Partnerzy
Partnerstwo z SMSAPI niesie ze sobą szereg korzyści, jedną z nich jest współpraca marketingowa. Zobacz, jak działamy wspólnie z zaprzyjaźnionymi firmami. Przeczytaj ciekawe artykuły eksperckie, posłuchaj inspirujących rozmów.

Raport 2020: Komunikacja sklepów internetowych
Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi wnioskami z naszego badania polskiego e-commerce. Sprawdziliśmy, w jaki sposób przebiega komunikacja sklepów internetowych z klientami, co jest najważniejsze w kontakcie ze sprzedającym oraz jak zadbać o lojalność kupujących.
Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak wykorzystać dane i marketing automation w e-commerce?
Wszystkie e-commersy generują dane o swoich użytkownikach oraz klientach, ale nie wszystkie potrafią z tych danych odpowiednio korzystać, by zwiększać sprzedaż. Czy w swoim biznesie używasz platformy do multichannel marketing automation, a jeśli tak – to czy wiesz, jak umiejętnie napędzać ją wiedzą uzyskaną z tych danych? Zanim zlecisz kolejną kosztowną kampanię w Internecie, przeczytaj […]
Czytaj artykuł
Poznaj agendę stoiska SMSAPI na Infoshare 2020 Online
Infoshare 2020 startuje już w środę, 23 września! Całość wydarzenia dostępna jest online. Już dzisiaj poznaj agendę stoiska SMSAPI. Przygotowaliśmy dla Ciebie 6 dni wypełnionych rozmowami z naszymi pracownikami i klientami, warsztatami, prezentacjami i sesjami pytań i odpowiedzi. Zobacz harmonogram i nie przegap żadnego z 28 wydarzeń.
Czytaj artykuł
O budowaniu relacji na lata – wywiad z Tomaszem Józwowiczem z Infoshare
Konferencja Infoshare wpisała się na stałe do polskiego kalendarza imprez z branży nowych technologii. Ten rok jest wyjątkowy i z racji tego, że od lat wspieramy wydarzenie postanowiliśmy porozmawiać z Tomaszem Józwowiczem. Trzymając się hasła imprezy „Share what is worthy”, Head of Partner Relations odpowiada na pytania dotyczące początków konferencji, tegorocznej edycji i wyzwań, jakie […]
Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak skutecznie prowadzić social media dla e-commerce
Czy komunikacja w mediach społecznościowych dla e-commerce powinna być prowadzona w inny sposób niż dla marek, które takowych sklepów nie posiadają?
Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak spójnie prowadzić komunikację w czym tylko się da
Konsekwencja w komunikacji jest wszystkim. Bez niej nawet niesamowite kreacje są tylko pojedynczymi wystrzałami fajerwerków. Na chwilę zachwycą, ale będą niezrozumiałe i szybko pójdą w zapomnienie. Jak więc zapaść w pamięć i się wyróżnić? Odpalaj fajerwerki regularnie. Trzymaj jakość. Niech okoliczni mieszkańcy wiedzą, kiedy się spodziewać pokazów. Niech przychodzą całymi rodzinami. Niech namawiają znajomych.
Czytaj artykuł