partner

Dobrze Ci radzę: kiedy warto zdecydować się na SaaS? 

Dobrze Ci radzę: kiedy warto zdecydować się na SaaS? 

Kiedy chcemy wprowadzać do swojej firmy powiew świeżości w postaci automatyzacji jakiegoś konkretnego procesu, potrzebujemy najpierw zapoznać się z dostępnymi na rynku opcjami. W tym artykule przybliżę temat jednej klasy produktów – rozwiązań w modelu SaaS, starając się jednocześnie odpowiedzieć na pytanie – czy warto z nich korzystać? 

Czytaj artykuł
Marketingowe podsumowanie 2022 i trendy 2023

Marketingowe podsumowanie 2022 i trendy 2023

Jaki był 2022 w marketingu, e-commerce, SEO i obłsudze klienta? Co najbardziej wpłynęło na polski rynek digital? Jaki będzie nadchodzący 2023? Zapytaliśmy 6 specjalistek i specjalistów. Przeczytaj podsumowanie 2022 w SMSAPI!

Czytaj artykuł
Oferty Black Friday i Cyber Monday 2022 na narzędzia marketingowe

Oferty Black Friday i Cyber Monday 2022 na narzędzia marketingowe

Już za kilka dni rozpocznie się największe święto wyprzedaży – Black Friday 2022. Oferty polskich firm z branży marketing automation, CRM i e-commerce znajdziesz poniżej. Wykorzystaj je, aby oszczędzić na usługach i narzędziach, które wykorzystujesz każdego dnia!

Czytaj artykuł
semKRK odsłona dwudziesta

semKRK odsłona dwudziesta

Największy barcamp o tematyce SEM i SEO zawita ponownie do Muzeum Manggha w Krakowie, a razem z nim 7 ekspertów z branży ze swoimi prelekcjami! Rozpocznij ostatni październikowy weekend z DevaGroup i semKRK!

Czytaj artykuł
Integracja Shoper – powiadomienia SMS i marketing automation

Integracja Shoper – powiadomienia SMS i marketing automation

W gronie gotowych integracji naszego API znajduje się Shoper, jedno z najbardziej popularnych rozwiązań e-commerce na rynku.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak mierzyć satysfakcję klienta?

Dobrze Ci radzę: Jak mierzyć satysfakcję klienta?

Szczęśliwy klient to najlepszy ambasador marki. Czy wiesz, co sprawia, że chętnie wraca do Twoich produktów lub usług? Jakość? Cena? Dostępność? Na pewno tak. Ale to nie wszystko. Równie istotne jest długofalowe zadowolenie z relacji. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Satysfakcję klienta można mierzyć i nią zarządzać. W tym artykule opowiem Ci o pięciu metodach […]

Czytaj artykuł