
Spis treści
Przeczytaj jak przeprowadzić integrację SMS w Call Center Online i połącz SMSAPI z systemem do obsługi call center.
Call Center Online to narzędzie do obsługi call center, które po integracji z SMSAPI umożliwia wysyłkę SMS-ów zarówno w kampaniach masowych, jak i bezpośrednio podczas rozmów z klientem. Poniżej pełna instrukcja konfiguracji SMS w Call Center Online.
Przetestuj SMSAPI!
Załóż darmowe konto SMSAPI i przetestuj możliwości profesjonalnej bramki SMS dla firm.
1. Pierwsze kroki po stronie SMSAPI
Zanim podłączysz Call Center Online przygotuj konto SMSAPI. Wszystko, co potrzebne znajdziesz w dokumentacji SMSAPI.
1.1. Stwórz i aktywuj konto SMSAPI
- Zarejestruj się w SMSAPI.
- Uzupełnij dane firmy (zakładka Dane firmy w Płatnościach).
- Konto zostanie aktywowane — możesz je używać do wysyłki SMS.
Cały proces zobaczysz także w poradniku wideo:
1.2. Dodaj własne pole nadawcy SMS (nadpis)
- Przejdź do Pola nadawcy w menu Wiadomości SMS.
- Dodaj nazwę nadawcy np. nazwę firmy.
Przeczytaj więcej na temat czyli nazwy SMS:
1.3. Doładuj środki na wysyłki SMS
- W górnym menu wybierz Płatności a później Doładuj konto.
- Zasil konto, aby móc prowadzić komunikację SMS.
1.4. Wygeneruj token API
- W SMSAPI przejdź do Ustawień API i dalej do Tokeny API (OAuth).
- Kliknij “Generuj token”.
- Nazwij go np. „Call Center Online”, wybierz uprawnienia SMS (i inne jeśli potrzebne).
- Skopiuj token. Wyświetla się on tylko raz, dlatego przechowaj go w bezpiecznym miejscu albo wklej bezpośrednio w panelu Call Center Online.

2. Autoryzacja integracji SMS w Call Center Online
W tej części instrukcji znajdziesz informacje na temat aktywowania z połączenia SMSAPI w Call Center Online z SMSAPI. Po więcej szczegółów odnośnie do integracji SMSAPI sprawdź artykuł w Bazie Wiedzy.
2.1. Wejdź w ustawienia integracji
- Zaloguj się do Call Center Online jako administrator.
- Przejdź do: Panel Administratora, Ustawienia zaawansowane i Integracje.
- Na liście dostępnych integracji znajdź SMSAPI i kliknij, by edytować ustawienia.
2.2. Wklej dane autoryzacyjne
- W formularzu integracji wprowadź:
- Użytkownik – nazwę użytkownika z SMSAPI,
- Token – skopiowany z SMSAPI token API,
- Pole nadawcy – nazwa nadawcy SMS ustawiona w SMSAPI.
- Zapisz konfigurację.
- Pamiętaj o wklejeniu linków SMS Callback w Ustawieniach API w SMSAPI.
- Gotowe! System są połączone – możesz wysyłać wiadomości SMS z Call Center Online.

3. Funkcje SMS w Call Center Online
Masowa wysyłka SMS (kampanie SMS OUT)
- możliwość tworzenia kampanii SMS licznych rekordów jednocześnie
- załadowanie listy kontaktów, kampanii i start wysyłki
- śledzenie statusów wysyłki
Wysyłka SMS podczas rozmowy – przycisk w skrypcie rozmowy
- w skrypterze rozmów można dodać akcję Wyślij SMS
- konsultant w trakcie rozmowy może jednym kliknięciem wysłać SMS
- użyteczne do potwierdzeń, przypomnień, follow-upów, powiadomień SMS
Kampania HLR – weryfikacja numerów GSM
- możliwość uruchomienia kampanii HLR, by sprawdzić, które numery są aktywne w spisie abonentów GSM
- aktualizacja bazy kontaktów przed masową wysyłką SMS
Więcej na temat sprawdzania numerów w HLR:
Przetestuj SMSAPI!
Załóż darmowe konto SMSAPI i przetestuj możliwości profesjonalnej bramki SMS dla firm.




