Audycja Partnerska Paweł Chybicki Nethansa

Z Pawłem Chybickim mieliśmy już przyjemność porozmawiać o SEO. Tym razem skupiamy się jednak na innym aspekcie biznesu online. Posłuchaj rozmowy z Partnership Managerem Nethansa o wejściu i sprzedaży na Amazon.

Posłuchaj wywiadu z Pawłem z Nethansa

Cześć wszystkim, to jest kolejny odcinek Audycji Partnerskiej! Jest ze mną nasz stały bywalec – Paweł Chybicki. Człowiek, który otwierał Audycję Partnerską. W pierwszym odcinku mówił o SEO. W życiu pewna jest tylko zmiana, więc teraz Paweł Chybicki – Partnership Manager w Nethansa. Cześć Paweł!

Cześć Marku, miło Cię widzieć w tak pięknym mieście jak Gliwice!

Pawle, czym zajmuje się Partnership Manager w Nethansie?

Partnership Manager w Nethansie zajmuje się mniej więcej podobnymi rzeczami, co Partnership Manager w SMSAPI. To znaczy, jest na styku działów marketingu i sprzedaży. I mówiąc tak całkiem wprost, robi relacje w branży. Robi relacje w taki sposób, aby firma była obecna nie tylko z perspektywy komunikatów marketingowych do klientów, ale również z perspektywy całości branży e-commercowej.

No to dobrze. Zasadniczo nie wiem, po co to pytanie, bo doskonale wiem, czym zajmuje się Partnership Manager. Zwyczajnie chciałem go Wam przedstawić. Jeśli chcecie go jeszcze bliżej poznać, to na pewno najlepiej będzie zaprosić Pawła na LinkedIn i porozmawiać o partnerstwie z Nethansą.

Tak, LinkedIn jest naszym głównym miejscem pracy.

Rzeczywiscie spędzamy tam dużo czasu. Pada wiele razy słowo Nethansa – to jest nazwa firmy, w której pracujesz. Czym zajmuje się w takim razie Nethansa?

Nethansa umożliwia firmom wejście na Amazon

Przede wszystkim, Nethansa umożliwia firmom wejście na Amazon. A później także opiekuje się sprzedażą tamże. Naszą główną przewagą konkurencyjną jest autorskie narzędzie o nazwie Clipperon. Obecnie zmienia ono nazwę na Nethansa Platform. Udostępniany ją od dosłownie kilku dni w formie SaaS, czyli software as a service.

Wiąże się to z tym, że nasi klienci mogą w tym momencie korzystać z całego kompleksowego account management na Amazon oraz Kaufland.de. Warto o tym wspomnieć, ponieważ mogą również po prostu korzystać z naszego autorskiego narzędzia, które dosyć mocno pomaga w sprzedaży na Amazon. Nawet jeśli nie chcemy korzystać z kompleksowej usługi account management.

Brzmi imponująco, bardzo dużo informacji! Już wiem, że w takim razie dzięki Nethansie mogę się z łatwością znaleźć się na Amazonie. W jakiś sposób mi doradzicie, przeprowadzicie przez ten proces. To jest bardzo popularne wśród agencji, które zajmują się takimi rzeczami…

Nethansa Platform pomaga w sprzedaży na Amazon

Jedno słowo, przepraszam! Agencja to właśnie to, o czym powiedziałeś. Czyli opieka nad sprzedażą firmy, która jest klientem. Natomiast my w tym momencie jesteśmy i agencją i spółką technologiczną. To też wiąże się z tym, że w ostatnim czasie pozyskujemy bardzo duży kapitał zewnętrzny, inwestują w nas różnego rodzaju fundusze inwestycyjne. W chwili obecnej struktura zatrudnienia wskazuje bardziej na spółkę technologiczną niż agencję.

No właśnie, a propos tej spółki technologicznej i części technologicznej Nethansy i tego rozwiązania SaaS-owego, o którym mówiłeś. To wydaje się bardzo rzadkim zjawiskiem, że agencje tak naprawdę developują narzędzie, z którego można korzystać, w którym można sobie coś poklikać i prowadzić sprzedaż na Amazon. Opowiedz coś więcej o Nethansa Platform.

Zarządzanie sprzedażą za pomocą Nethansa Platform

Przede wszystkim Nethansa Platform, tak jak na początku powiedziałem, umożliwia i ułatwia zarządzanie sprzedażą. Począwszy od obsługi samego feedu produktowego w taki sposób, aby był on przystępny dla Amazon…

Warto wspomnieć, że nasze narzędzie rozdziela elementy produktowe od ofertowych, więc mamy do czynienia na przykład z modelami FBA, FBM, vendorskim, a także jeszcze Kaufland.de do tego w ostatnim czasie doszedł. Mamy 10 tysięcy SKU to możemy z tego łącznie utworzyć… Nie chcę teraz mnożyć, bo mogę się pomylić… Ale bardzo, bardzo, bardzo dużo ofert na każdą z tych form sprzedaży i platform z osobna. Możemy tym manewrować, możemy decydować na bieżąco, które oferty, gdzie i w jaki sposób zostają wyświetlane.

I najważniejszy element Nethansa Platform, czyli dynamiczny repricing! Cały czas w ciągu dnia sprawdzane są ceny produktów na wszystkich marketplacach zagranicznych, europejskich, o których wspomniałem wcześniej, czyli Amazon i Kaufland.de. Sprawdza, jakie są warunki niezbędne do uzyskania buy boxa, który de facto decyduje o tym, czy mamy sprzedaż danego produktu na danym rynku. Dostosowuje cenę zarówno w górę, jak i w dół.

Ten dynamiczny repricing to też jest trochę tak, że jest wiele narzędzi, które obniża cenę walcząc z konkurencyjnymi ofertami. Nasze narzędzie zawiera element sztucznej inteligencji, który również podwyższa cenę w momencie, kiedy jest ku temu przestrzeń i jest możliwe uzyskanie po prostu większej marży na każdym z produktów. To wszystko dzieje się bez udziału naszego klienta, czyli sprzedawcy.

Słuchaj To jest Podcast Biznesowy na Spotify i YouTube

To wszystko brzmi imponująco. Oczywiście te skróty, których używał Paweł FBI, FBA, FBM, vendor i tak dalej czy też buy box rozwiniemy w naszym odcinku To jest Podcast Biznesowy właśnie o Amazonie, więc zapraszamy Was, żeby śledzić, niezależnie od tego, co pierwsze opublikujemy, bo to jest dość płynne.

A teraz chyba najważniejsza rzecz podcastu… Nie podcastu, przepraszam. Audycji Partnerskiej. Wszystko mi się tutaj miesza w głowie. To, na co czekają i Co lubią MiŚ-e, czyli kod rabatowy czy jakaś korzyść dla klientów SMSAPI bądź słuchaczy naszego shortcastu.

Korzyść dla słuchaczy Audycji Partnerskiej

Przepraszam, muszę to powiedzieć, bo zawsze pamiętałem anegdotkę, że Rabat to stolica Maroko. Prawda? Natomiast jeśli chodzi o korzyść, można ją przekazać w bardzo różnej formie. Dzisiaj realną korzyścią jest wiedza i ta wiedza jest możliwa do uzyskania przez klientów SMSAPI od Nethansa w ramach naszego partnerstwa. Wiedzą jest badanie potencjału sprzedaży.

Darmowe badanie potencjału sprzedaży na marketplacach

Jesteśmy w stanie każdej firmie oszacować, w jaki sposób będzie widziany ich produkt, ich feed produktów jako taki w całości na wszystkich wyżej wymienionych marketplacach. Czyli będziemy w stanie zbadać i wyestymować, jakie są możliwe do osiągnięcia obroty na przykład we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, w każdym z europejskich rynków Amazon. I to jest coś, co można uzyskać poprzez zgłoszenie się przez odpowiedni formularz, Marku.

Estymacja Amazon - bonus od Nethansa

Tak jest! Jeśli będzie przypadkiem nieaktywny, to zwyczajnie powołajcie się na SMSAPI lub za naszym pośrednictwem uderzcie do Nethansy. Pawle, bardzo ci dziękuję za przedstawienie, czym ty się zajmujesz, czym zajmuje się Nethansa.

Dziękuję ci Marku.

To była oczywiście Audycja Partnerska, a nie To jest Podcast Biznesowy, chociaż do słuchania jego też Was zachęcamy i życzymy miłego dnia i do usłyszenia!

Aż się boję, co jeszcze z Tobą nagram, Marku. Trzymajcie się, hej!