Usługa Short Code

Utwórz konto testowe Zobacz film

Skorzystaj z darmowej rejestracji i odbierz 50 SMS-ów na start!

Dlaczego Short Code się sprawdza?

Niski koszt wiadomości

Niski koszt wiadomości

Krótkie numery, choć działają tak samo jak numery Premium, nie są numerami o podwyższonej płatności. Koszt wysłania wiadomości na numer Short Code naliczany jest według standardowej stawki operatora w danej sieci.

Oznacza to, że osoba biorąca udział w kampanii SMS-owej, wyda na wiadomość od 0 gr (przy pakiecie darmowych SMS-ów) do ok. 20 gr (w zależności od aktualnej stawki operatora).

Łatwość zapamiętania

Łatwość zapamiętania

Krótki numer odbiorczy składa się z 4 lub 5 cyfr (np. 1234, 4114, 12321). Standardowe numery GSM, używane także w odbiorze wiadomości SMS lub MMS liczą 9 cyfr.

Oczywiście, krótki numer np. 4321 (jakim dysponuje platforma SMSAPI) jest dużo łatwiejszy do zapamiętania przez klienta lub odbiorcę przekazu reklamowego.

Mnogość zastosowań

Mnogość zastosowań

Możliwości wykorzystania krótkich numerów odbiorczych są bardzo duże i ogranicza to jedynie wyobraźnia marketerów.

W praktyce, Short Code świetnie sprawdza się w: konkursach, loteriach, ankietach, generowaniu leadów sprzedażowych oraz eventach, które mają za zadanie wspierać komunikację z klientami, a także zwiększać rozpoznawalność marki wśród grona konsumentów.

Short Code w kampanii Coca-Coli

Jak wielkie marki wykorzystują potencjał komunikacji SMS-owej?

Podziel się radością

W ramach jednej z najbardziej oryginalnych kampanii Coca-Coli w Polsce pt. „Podziel się radością”, wielka marka sięgnęła po jedno z narzędzi marketingu SMS, czyli krótki numer odbiorczy.

Jedna z akcji promocyjnych w ramach kampanii odbywała się w przestrzeni miejskiej. Polegała ona na wyświetlaniu na bilbordzie komunikatu, zachęcającego do wysłania wiadomości tekstowej z imionami przyjaciół pod krótki numer – 4488. W ciągu kilku sekund od wysłania wiadomości wpisane imiona pojawiały się na dużym ekranie, na etykietach butelek napoju.

Zabawa cieszyła się ogromną popularnością wśród konsumentów, na co na pewno wpływał fakt, że za wysłane wiadomości SMS nie pobierana była podwyższona płatność.

Zarejestruj się za darmo

Błyskawiczna rejestracja w 15 sekund. 50 SMS-ów na start!