Thulium

System contact center do wsparcia BOK

Thulium logo

System contact center do wsparcia BOK

W Thulium robimy zaawansowany system contact center, który uzupełniamy dobrymi praktykami z zakresu obsługi klientów. Thulium pomoże Ci stworzyć efektywny proces obsługi zapytań klientów, zamówień lub reklamacji. Możesz go spiąć ze swoimi narzędziami, uszczelnić komunikację i zostawić klientom wrażenie świetnej obsługi.

Pracujemy smartnie, w oparciu o racjonalne mierzalne cele. Nie korzystamy z zewnętrznego finansowania, dzięki czemu możemy prowadzić elastyczną strategię reklamową i produktową. Unikamy klisz korporacyjnych i startupowego pivotowania - mamy sprawdzony model biznesowy.

Co robi Thulium?

  • telefon (Infolinia z IVR)
  • e-mail (system helpdesk, obsługa zgłoszeń)
  • czat
  • chatbot
  • widget na stronę internetową
  • obsługa Facebook Messengera
  • integracje z zewnętrznymi systemami (np. Pipedrive, Zapier, Shoper, Allegro, IdoSell, LiveSpace)
  • dostęp do raportów, wallboardów i dashboardów
  • identyfikacja Klienta w miniCRM
  • dostęp do karty klientów z historią kontaktu
  • ocena i nagrywanie rozmów

Jakie są przewagi Thulium?

  • szybsza i wydajniejsza obsługa klienta
  • automatyzacja wybranych czynności (dostępny syntezator mowy, chatbot, możliwość tworzenia szablonów wiadomości)
  • kontrola nad procesem obsługi klienta (dostęp do raportów i dokładnych statystyk pracy każdego konsultanta)
  • możliwość szkolenia i nauki na podstawie nagrań z rozmowy oraz za pomocą podsłuchu rozmów
  • zabezpieczenie przed zastojem w przypadku nieobecności lub urlopów (możliwość przypisania obsługi na innych konsultantów; konsultant widzi całą historię kontaktu z klientem)
  • niższe koszty utrzymania oraz administracji – jeden system zamiast kilku narzędzi (telefon, mail, czat, chatbot, Facebook Messenger, callback, Click2Contact)
  • możliwość integracji z zewnętrznymi systemami - np. SMSAPI, Shoper, LiveSpace, BaseLinker, IAI Shop, Pipedrive, Zapier

Korzyści dla klientów SMSAPI

Skorzystaj z darmowego audytu obsługi klienta. Dodatkowo, abyś poznał pełne możliwości systemu Thulium, oferujemy ci miesiąc darmowych testów. Wystarczy, że założysz konto testowe, a my zajmiemy się resztą.

https://thulium.com/pl/partnership-smsapi

Interesuje Cię partnerstwo z SMSAPI?

Porozmawiajmy