Sugester

CRM i Helpdesk dla firm

CRM i Helpdesk dla firm

Sugester to wielomodułowe narzedzie do obsługi klienta i zarzadzania relacjami z nim. W jednej aplikacji mieści rozbudowany system CRM zinterowany z modułem poczty oraz modulami umożliwiającymi prowadzenie wielokanałowej komunikacji z klientem - czat, VOIP, formularze, emailing. Za pomocą zaawansowanych technologii czuwa nad bezpieczeństwem danych w firmie, usprawnia powtarzalne procesy dzięki automatyzacji, jest w pełni customizowalny, a przy tym przystępny i prosty w obsłudze.

Co robi Sugester?

  • Moduł CRM do budowania bazy klientów, zarządzania relacjami i wsparcia procesu sprzedaży
  • Jeden wspólny inbox do obsługi wszystkich firmowych adresów mailowych
  • Moduł poczty zintegrowany z CRM pozwalający na wgląd w korespondencję z klientem,również tą historyczną
  • Szablony maili, autoresponder, aystent maili oraz foldery skracające czas obsługi zapytań
  • Zarządzanie zadaniami i projektami. Możliwość tworzenia zadań cyklicznych, automatycznych przypomnień oraz mierzenia czasu pracy za pomocą funkcji “Rejestruj czas”
  • Integracja CRM z Livechat Sugester oraz VOIP (również funkcja automatycznegooddzwaniania)
  • Customizowane formularze na stronę, zintegrowane z CRM
  • Tworzenie list odbiorców, wysyłanie kampanii mailingowych i śledzenie wynikówkampanii
  • Wysyłka automatycznych powiadomień sms oraz kampanii smsowych
  • Moduł do budowania firmowej bazy wiedzy
  • Raporty
  • Możliwość generowania dokumentów na podstawie danych zawartych w CRM takich jakumowy, oferty, indywidualne raporty itd
  • Automatyzacja powtarzalnych procesów
  • Integracje z zewnętrznymi dostawcami m.in. z Fakturownią

Jakie są przewagi Sugester?

  • Jedno narzędzie, które pozwoli obsłużyć wszystkie działy w firmie - od obsługi klienta, przez sprzedawców i marketing, po księgowość
  • Uniwersalny system, który sprawdzi się w każdej branży
  • Polski produkt, dostępny przez przeglądarkę internetową
  • Możliwość pełnego przystosowania systemu do wymagań klienta - od funkcji po wygląd tożsamy z marką
  • 11 modułów do kompleksowego zarządzania firmą, dostępnych w ramach jednego abonamentu
  • Łatwy kontakt z działem wsparcia technicznego
  • Możliwość samodzielnej integracji z zewnętrznymi aplikacjami dzięki otwartemu API Sugestera

Korzyści dla klientów SMSAPI

10 % zniżki na abonament Sugestera dla klientów SMSAPI

Interesuje Cię partnerstwo z SMSAPI?

Porozmawiajmy