- Moduł CRM do budowania bazy klientów, zarządzania relacjami i wsparcia procesu sprzedaży
- Jeden wspólny inbox do obsługi wszystkich firmowych adresów mailowych
- Moduł poczty zintegrowany z CRM pozwalający na wgląd w korespondencję z klientem,również tą historyczną
- Szablony maili, autoresponder, aystent maili oraz foldery skracające czas obsługi zapytań
- Zarządzanie zadaniami i projektami. Możliwość tworzenia zadań cyklicznych, automatycznych przypomnień oraz mierzenia czasu pracy za pomocą funkcji “Rejestruj czas”
- Integracja CRM z Livechat Sugester oraz VOIP (również funkcja automatycznegooddzwaniania)
- Customizowane formularze na stronę, zintegrowane z CRM
- Tworzenie list odbiorców, wysyłanie kampanii mailingowych i śledzenie wynikówkampanii
- Wysyłka automatycznych powiadomień sms oraz kampanii smsowych
- Moduł do budowania firmowej bazy wiedzy
- Raporty
- Możliwość generowania dokumentów na podstawie danych zawartych w CRM takich jakumowy, oferty, indywidualne raporty itd
- Automatyzacja powtarzalnych procesów
- Integracje z zewnętrznymi dostawcami m.in. z Fakturownią