- Platforma Senuto oferuje Ci dostęp do czterech niezawodnych narzędzi, dzięki którym sprawdzisz i poprawisz swoją sytuację w Google. Te narzędzia to: Analiza widoczności, Baza słów kluczowych, Monitoring i Analiza SERP.
- Dzięki Analizie widoczności możesz sprawdzić słowa kluczowe swojej witryny i zobaczyć, jak wygląda ona na tle konkurencji. Przeanalizujesz na wykresie, jak zmieniała się w czasie widoczność Twojej strony w Google i jaka jest jej sezonowość.
- Z Bazą słów kluczowych dostajesz dostęp do milionów fraz, których ludzie na co dzień szukają w Google. Sprawdzisz, ile razy w miesiącu dana fraza jest wyszukiwana, jakie pytania są wpisywane w związku z nią i które serwisy są najlepiej widoczne na tę frazę.
- Monitoring pozwala na codzienne sprawdzanie efektów SEO i rankingu Twojej strony w Google. Wygodne i przejrzyste raporty pozwolą Ci trzymać rękę na pulsie.
- W Analizie SERP prześwietlisz strony, które pozycjonują się najwyżej na dane słowa kluczowe – zyskasz wgląd m.in. w strukturę treści, jakie znajdują się na tych stronach: ich długość, tytuły czy liczbę znaków.
- Agencje i specjaliści SEO czerpią największe korzyści z Senuto. Jednak nasze narzędzia są również ważną częścią codziennej pracy właścicieli sklepów internetowych, marketingowców i content marketerów – wszystkich, których interesują jak najwyższe pozycje w Google.