Sembot Sp. z o.o.

Sembot - Marketing Platform for e‑Commerce & Agencies

Sembot - Marketing Platform for e‑Commerce & Agencies

Sembot Suite umożliwia automatyzację zaawansowanych strategii kampanii, wspiera optymalizację feeda produktowego w oparciu o reguły oraz zapewnia monitorowanie cen konkurencji i reklam Google. Zaawansowane narzędzia wspierane przez AI pomagają w efektywnym zarządzaniu kampaniami, a monitoring fraz kluczowych daje kontrolę nad pozycją produktów w wyszukiwarce Google. Sembot Suite to efektywne wsparcie codziennej pracy, zwiększające skuteczność reklam dzięki czemu oszczędzasz czas i pieniądze.

Co robi Sembot Sp. z o.o.?

Sembot Suite to kompletny pakiet narzędzi dla e-commerce i agencji performance, dzięki którym zautomatyzujesz i zoptymalizujesz żmudne zadania związane z generowaniem i zarządzaniem kampanii dla tysięcy produktów. W kilka kliknięć stworzysz zaawansowane reguły optymalizujące plik produktowy, który stanowią fundament dla algorytmów systemów reklamowych, tak aby dostarczyć im najwyższą jakość danych, co wiąże się z maksymalizacją efektywności strategii kampanii PPC.

  • Optymalizator feeda - fundament dla efektywnych kampanii platform reklamowych i marketplace'ów, wysoka jakość danych dla algorytmów uczenia maszynowego, zaawansowane filtry i reguły optymalizacyjne, kreatywne wsparcie AI.
  • Generator Kampanii - głęboka segmentacja: pełna kontrola nad budżetem i priorytetami produktów, precyzyjne zarządzanie stawkami na poziomie pojedynczego produktu, autooptymalizacja kampanii w oparciu o zaawansowane reguły i dane z Google Ads/GA4, zaawansowane struktury typu SKAG/SPAG dla tysięcy produktów w kilka kliknięć.
  • Monitoringi - śledzenie cen produktów własnych i konkurencji, fraz kluczowych w Google, reklam w Google Ads: search i PLA.
  • CSS (Comparison Shopping Services) - usługa zewnętrznego CSS dla kampanii produktowych w Google, oszczędność 20% na każdym kliknięciu dzięki usunięciu marży Google Shopping, większa ekspozycja marki z Brand CSS, darmowy przeklik z pola "Przez" reklamy produktowej, usługa White Label CSS dla agencji performance.

Jakie są przewagi Sembot Sp. z o.o.?

  • Sembot oznacza przewagę technologiczną, jako rozwiązanie MarTech typu "All-in-one" daje marketerom do dyspozycji szereg możliwości, dzięki którym praca nad żmudnymi i powtarzalnymi zadaniami zostaje wyeliminowana poprzez zaawansowane reguły działające w tle.
  • Sembot umożliwia błyskawiczne rozstawienie kampanii o głębokiej segmentacji, wykorzystując do tego ustawienia, które samoczynnie będą przesuwać lub eliminować produkty o słabych wynikach, dzieki czemu budżet reklamowy wykorzystywany jest maksymalnie efektywnie, na produkty z największym potencjałem sprzedażowym.
  • Dostęp do modułów monitoringowych ułatwia podjęcie kluczowych decyzji dotyczących strategii cenowej lub contentowej.
  • Integracja danych z Google Ads czy Google Analytics umożliwia stworzenie reguł o konkretne wartości wskaźników KPI, które są istotne dla efektywności kampanii.
  • Dodatkowe wsparcie poprzez bezpośrednią integrację z ChatGPT oraz poprzez wtyczkę daje jeszcze więcej możliwości: wsparcie kreatywne w tworzeniu opisów i tytułów w pliku produktowym, czy przeprowadzenie analiz dotyczących wyników kampanii czy potencjału słów kluczowych w trybie konwersacji.

Korzyści dla klientów SMSAPI

  • oszczędność czasu i automatyzacja
  • zaawansowane kampanie reklamowe w kilka kliknięć
  • kontrola wydatków na poziomie pojedynczego produktu
  • decyzje oparte na danych z monitoringu cen i widoczności

Interesuje Cię partnerstwo z SMSAPI?

Porozmawiajmy